Un client corporate a umflat provizioanele Raiffeisen in primul trimestru al anului
Data publicarii: 30-05-2012 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank a avut in trimestrul I al acestui an cheltuieli de 27 mil. euro cu provizioanele pentru riscul de credit, in crestere cu aproape 70% fata de costul din aceeasi pe-rioada a anului trecut, majorarea ve-nind dupa decizia bancii de a pro-viziona ex-punerea fata de un client corporate.
De mai multe trimestre, costul cu pro-vizioanele stationa la 16 - 18 mil. euro.
"Provizioanele pentru credite sunt mai mari ca urmare a provizionarii pentru un client corporate. Excluzand acest impact, pro-vizioanele sunt la acelasi nivel ca in primul trimestru din 2011, demon-strand sta-bilitatea calitatii portofoliului de cre-dite. Continuam sa fim prudenti si atenti la modul cum abordam riscurile", a ex-plicat pentru ZF Bogdan Popa, director execu-tiv pe controlling & accounting la Raiffeisen Bank.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut