De Ziua Copilului, MasterCard ofera reduceri si cadouri pentru cei mici in magazinele Petit's, Pink & Blue si Petit Bateau
Data publicarii: 30-05-2012 | Finante-Banci
- Promotia are loc pe 1, 2 si 3 iunie si vizeaza toti posesorii de carduri MasterCard Gold, Platinum, World, World Elite si Corporate, iar reducerile ajung pana la 30%
- Acesta este al doilea eveniment Elite Day, organizat in cadrul programului MasterCard Elite
In primele trei zile din luna iunie, dedicate copiilor, MasterCard ofera reduceri exceptionale si surprize, reunite sub conceptul Elite Day, in magazinele Petit's, Pink & Blue, si Petit Bateau. Toti posesorii de carduri MasterCard Gold, Platinum, World, World Elite si Corporate care cumpara cadouri pentru cei mici din cele trei magazine vor primi, in afara de reducerea disponibila in mod normal in cadrul programului MasterCard Elite, si un discount suplimentar.
"Prin Elite Days ne propunem sa condimentam programul nostru anual de beneficii premium, MasterCard Elite, prin oferte si mai atragatoare pentru clienti, timp de 2-3 zile pe luna”, spune Ioana Gorganeanu, Marketing Manager, Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Daca prima oferta a fost pentru doamnele care doreau sa se relaxeze intr-un salon de infrumusetare foarte bine cotat, acum ne-am gandit la parintii care cauta cadouri speciale pentru copiii lor. De ziua copiilor, dar si in weekend-ul de dupa, ne-am propus sa rasfatam nu doar copiii, cu surprize si cadouri, ci si pe parintii acestora cu extra-bonusuri de pana la 25% si consilier personal”, continua aceasta.
Cea de-a doua oferta exceptionala Elite Day este disponibila pe 1, 2 si 3 iunie in magazinele Petit's, Pink & Blue si Petit Bateau din Bucuresti.
In magazinul Petit's din Baneasa Shopping City, reducerea extraordinara este de 25%, plus discount-ul constant de 5%, iar clientii primesc si un consilier personal care sa ii ajute sa gaseasca cel mai potrivit cadou pentru micutii lor.
Toti clientii care viziteaza magazinul Pink & Blue, din strada Putul lui Zamfir si platesc cu unul dintre cardurile MasterCard eligibile, primesc o reducere de 10%, in plus fata de discount-ul constant, care este tot de 10% si cadouri-surpriza. In plus, in seara zilei de 1 iunie se va organiza si o petrecere pentru copii, cu zane si spiridusi.
Cel de-al treilea magazin participant, Petit Bateau din Baneasa Shopping City, vine cu extra-bonusuri de 15%, in plus fata de reducerea obisnuita de 5%, si livrare gratuita pentru cumparaturile in valoare de peste 400 RON.
Comerciantii care participa la Elite Days sunt alesi de MasterCard din domenii cat mai variate, iar ofertele sunt valabile pentru o perioada limitata. In fiecare luna, comerciantul si valoarea reducerilor se schimba. Ofertele in curs sunt prezentate pe pagina www.mastercard.ro/eliteday.
Lista comerciantilor parteneri Elite, in 2012, contine 67 de nume precum: Frey Wille, Sport Couture, Anastasia Beverly Hills, Sangria, Cellini, Elysee Maison Des Parfums, Cielo Venezia 1270, Galeriile Artmark, Emporio Armani, Victoria 46, Venchi, Miko Beauty, Silhouette - in peste 150 de adrese din toata tara.
Lansat la inceputul anului 2010, programul MasterCard Elite reuneste comercianti de top de pe piata din Romania si pune la dispozitia clientilor oferte negociate si reduceri valabile pe tot parcursul anului, in Bucuresti si in multe orase din tara.
Lista comerciantilor parteneri MasterCard Elite si a ofertelor acestora este disponibila pe www.mastercard.ro/premium.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut