Pachete de produse atractive de la Banca Comerciala Carpatica
Data publicarii: 04-07-2012 | Finante-Banci
Banca Comerciala Carpatica continua sa isi diversifice portofoliul de produse si servicii, adaugand noi facilitati pachetului de produse CONTe si lansand un nou pachet GOLD. Aceste pachete destinate persoanelor fizice ofera clientilor solutii confortabile de cash management si reduceri de pana la 50% fata de achizitionarea separata a produselor.
Pachetele cuprind produse variate, in functie de necesitatile clientilor, avand un cost atractiv, perceput sub forma de abonament lunar. In plus, noua oferta aduce cu sine reduceri importante de dobanda la achizitia produselor de creditare oferite de banca.
Pachetul CONTe este destinat celor ce efectueaza operatiuni printr-un cont curent in lei, oferind si un card de debit Maestro Partener sau Visa Electron si serviciul de internet banking BCC e-SMART. Costul abonamentului lunar pentru acest pachet este de 4 lei.
Pachetul GOLD se adreseaza clientilor care au necesitati financiare multiple si diversificate, ingloband produse precum cont curent in lei si in euro, un cont de economii, eur sau lei CON(T)FORT, card de debit MASTERCARD GOLD si MASTERCARD STANDARD EURO, un card inteligent MASTERCARD e-SMART DEBIT si servicii ca BCC e-SMART si SMS ALERT. Abonamentul lunar perceput in acest caz este de 21 lei. Clientii care opteaza pentru pachetul GOLD beneficiaza si de o reducere de 0,5 puncte procentuale fata de nivelul de dobanda standard aferenta produselor de creditare oferite de BCC in lei si de 1 punct procentual reducere la achizitia cardului de credit Visa Classic, Visa Smart sau a facilitatii de overdraft pe cardul de debit.
"Prin lansarea acestor pachete, Carpatica vine in intampinarea nevoilor clientilor cu o oferta foarte avantajoasa in ceea ce priveste raportul cost-beneficiu, asigurand o gestionare la un nivel superior atat a resurselor disponibile, cat si a celor necesare. Clientii nostri pot astfel sa opteze, in functie de nevoile lor, pentru un pachet care sa se potriveasca exact stilului financiar personal”, afirma Doina Stavarescu, Director Vanzari Retail in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.
Mai multe informatii despre aceste produse pot fi gasite pe site-ul Bancii Comerciale Carpatica www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane Fizice > Pachete de produse.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an