CEC Bank prelungeste campania promotionala la creditele de nevoi personale si la creditele de refinantare cu asigurare de viata si somaj
Data publicarii: Astazi, 05-07-2012 | Finante-Banci
CEC Bank prelungeste campania promotionala la creditele de nevoi personale si la creditele de refinantare, cu asigurare de viata si somaj, in lei, pana la data de 31 august 2012, continuand astfel politica de sustinere a clientilor persoane fizice si de stimulare a creditarii pe acest segment.
”Prin prelungirea acestei campanii, clientii vor beneficia in continuare de dobanda fixa, valabila pe intreaga durata de creditare, in valoare de 9,5% pe an, clientii fiind astfel protejati de fluctuatiile dobanzilor. Mai mult, clientii care primesc salariul sau pensia in cont la CEC Bank, pe toata durata contractului de credit, au posibilitatea de a beneficia de o valoare maxima extinsa a creditului in valoare de 50.000 lei ”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Clientii care acceseaza creditele aflate in promotie beneficiaza de o reducere de 50% a comisionului de analiza dosar, de polita de asigurare de viata si somaj oferita gratuit de Banca pe intreaga perioada a creditului si au posibilitatea sa obtina un card de credit in baza aceleiasi documentatii.
Valoarea DAE pentru un credit acordat in suma de 40.000 lei, pe o perioada de 60 luni este de 14,08%. Costurile aferente contractarii unuia dintre cele doua produse din cadrul campaniei sunt urmatoarele:
- - comision de analiza dosar: 125 lei;
- - comision de administrare credit: 0,3% aplicat lunar la soldul curent al creditului;
- - comision de rambursare anticipata: 0,5% din valoarea creditului rambursat anticipat, in cazul in care pana la sfarsitul perioadei de rambursare sunt mai putin de 12 luni, respectiv 1% in situatia in care pana la restituirea integrala a creditului au ramas mai mult de 12 luni.
Informatii suplimentare despre creditele de nevoi personale cu asigurare de viata si somaj si despre creditele de refinantare cu asigurare de viata si somaj pot fi obtinute de catre clienti in orice unitate CEC Bank, apeland numarul de telefon de la Call Center 0.800.800.848 sau accesand site-ul de Internet al Bancii, www.cec.ro, in cadrul sectiunii dedicate finantarilor persoane fizice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut