Revenirea la marca ar fi un dezastru economic pentru Germania, sustine directorul Allianz
Data publicarii: 09-07-2012 | International
O eventuala revenire la marca germana ar arunca prima economie europeana intr-o grava criza structurala, a declarat directorul general de la grupul german de asigurari Allianz, Michael Diekmann, adaugand ca o astfel de masura ar fi 'iresponsabila', transmite Reuters.
"In acest scenariu, Germania ar intra intr-o grava depresiune iar PIB-ul ar inregistra o scadere de doua cifre pentru o perioada, pierzand 25% din valoare in decurs de trei-patru ani", a declarat Michael Diekmann.
"Ca manager de risc trebuie sa fim pregatiti pentru orice, chiar daca este vorba de ceva foarte putin probabil. Cu toate acestea calculele noastre arata ca revenirea la marca germana ar fi iresponsabila, astfel ca acest gen de speculatii nu ne duc nicaieri", a adaugat Diekmann.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall