CNA: Spoturile, televotingul, sondajele realizate de posturi - interzise in reflectarea referendumului
Data publicarii: 11-07-2012 | Media
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a adoptat marti Decizia privind reflectarea pe posturile de radio si televiziune a referendumului privind demiterea presedintelui, interzicand in perioada campaniei difuzarea de sporturi cu continut politic sau de sondaje realizate de radiodifuzori.
Decizia CNA privind reflectarea referendumului din 29 iulie in audiovizual a fost adoptata avand in vedere dispozitiile Hotararii Parlamentului nr. 34 din 6 iulie 2012 privind stabilirea obiectului si a datei referendumului, Legii audiovizualului, Codului de reglementare a continutului audiovizual si Legii nr. 3/ 2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului, transmite Mediafax.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut