Destinatiile exotice incep sa castige teren in randul turistilor romani
Data publicarii: 12-07-2012 | Turism
Vacantele 'once in a life time' incep sa castige teren pe piata din Romania, pe de o parte datorita ieftinirii biletelor de avion si a pachetelor in general, efect al crizei economice, precum si datorita promovarii si dorintei de a creste calitatea vietii, conform unui comunicat al First Class International, remis, miercuri, AGERPRES.
Oamenii viseaza sa calatoreasca, sa experimenteze, sa incerce lucruri noi, iar tendinta catre destinatiile exotice este indreptata in special catre programele cu o anumita tematica, in care oamenii se redescopera datorita posibilitatii de a trai noi experiente: culturale, spirituale, gastronomice etc.
Pe langa programele standard, care cuprind de regula bilet de avion, cazare si transfer, optiunile pachetelor marilor touroperatori germani, Dertour, TUI, Neckerman etc, pe anumite destinatii mai cautate sunt programele care includ activitati optionale, de tipul lectiilor de yoga, sedintelor ayurvedice, vizite de temple, seri tematice etc.
Si pe acest segment, al excursiilor exotice, factorul pret este important, precum si accesibilitatea, aici fiind vitala existenta unor legaturi bune de transport din Bucuresti. Un mare plus pentru dezvoltarea programelor pe piata asiatica l-a reprezentat intrarea companiei Qatar Airways pe piata din Romania.
'Pornind de la o mare pasiune pentru calatorii si de la placerea de a impartasi cu prietenii experientele frumoase, de a le recomanda destinatiile sau hotelurile potrivite cu gusturile si asteptarile lor, am dorit sa creez programe proprii prima alegere fiind Bali, un program pe tipul filmului 'Eat pray love'. Este o altfel de experienta, care ofera participantilor ceva mai mult decat doar o destinatie de vacanta! Vor avea posibilitatea sa se incarce cu energia pozitiva a acestui paradis spiritual, calatorind pe urmele autoarei Elizabeth Gilbert si de ce nu, sa descopere o altfel de dragoste', a declarat Alexandra Grigore, manager al agentiei First Class International.
First Class International ofera, inca din 2006, solutii optime pentru calatorii, de la un city break la un safari, de la un team building in Delta Dunarii la o croaziera in jurul lumii, sau de la organizarea unui program exotic la o seara cu specific romanesc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză