Ghidul turistului nemultumit. Cui te adresezi si care sunt modalitatile prin care poti depune o reclamatie

Data publicarii: 12-07-2012 | Turism

Romanii care intampina probleme in perioada vacantelor din cauza hotelierilor sau a agentiilor de turism, cei care sunt nemultumiti de calitatea serviciilor primite sau cei care nu beneficiaza de toate facilitatile incluse in pachetul turistic platit se pot adresa reprezentantilor Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) sau reprezentantilor Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), in functie de cazul pe care vor sa il semnaleze.

Reprezentantii MDRT pot realiza controale legate de:

  • - legalitatea functionarii si de calitatea serviciilor prestate in structurile de primire turistice cu functiuni de cazare
  • - legalitatea functionarii si de calitatea serviciilor prestate pe plaje sau pe partii
  • - legalitatea functionarii si de calitatea serviciilor oferite de catre agentiile de turism
  • - structurile de primire turistice cu functiuni de alimentatie publica ce se afla in cadrul unor unitati de cazare