De ce pleaca asiguratorii de viata din Romania?
Data publicarii: 13-07-2012 | Finante-Banci
Criza financiara a maturizat oarecum comportamentul companiilor de asigurari de viata si le-a fortat, in acelasi timp, sa isi regandeasca strategia de piata si de extindere catre economiile emergente "cu potential de dezvoltare". Multe dintre acestea au ales astfel sa se axeze pe ceea ce numesc "piete cu un grad scazut de risc", aceasta fiind o masura de precautie.
Piata de asigurari europeana nu poate fi considerata drept omogena, la fel cum diferitele regiuni nu pot fi vazute ca fiind uniforme. In general, se poate spune ca Europa Occidentala este destul de dezvoltata, in timp ce regiunea Europa Centrala si de Est (ECE) si din Europa de Sud-Est dispune de un imens potential de recuperare a decalajului, arata o analiza realizata de Erste Group in 2011.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut