Banca Comerciala Carpatica aduce pe piata pachetele e-SMART si ONLINE pentru persoane fizice
Data publicarii: 13-07-2012 | Finante-Banci
Banca Comerciala Carpatica continua sa isi diversifice portofoliul de produse si servicii, lansand pachetele e-SMART si ONLINE adresate persoanelor fizice. Aceste doua noi pachete se adreseaza clientilor care prefera cumparaturile in mediul on-line.
Pachetul e-SMART contine un cont curent in lei, cardul de debit inovativ cu token incorporat MasterCard e-SMART DEBIT, serviciul de internet banking BCC e-SMART si serviciul de SMS ALERT - alertare personalizata. Pentru toate acestea se percepe un abonament lunar de 10 lei, redus cu 49% fata de achizitionarea separata a produselor oferite in pachet.
Pachetul ONLINE a fost gandit special pentru clientii care prefera cumparaturile on-line in siguranta. Pe langa produsele si serviciile cuprinse in pachetul e-SMART, pachetul ONLINE ofera in plus contul curent de economisire CON(T)FORT si cardul de credit wwShopPing cu reducere de 3 puncte procentuale de la dobanda standard si asigurari pentru protectia cumparaturile on-line (Safe on line, Purchase Protection, SMS alert). In schimbul a 17 lei, cat este costul abonamentului lunar, clientii mai beneficiaza si de o reducere de 0,5 puncte procentuale la dobanda standard a oricarui credit in lei si de 1 punct procentual la dobanda creditelor pe descoperit de cont. Si la acest pachet reducerea este de 49% fata de achizitionarea separata a produselor.
"Am lansat aceste doua noi pachete pentru ca dorim sa incurajam clientii sa efectueze tranzactii pe internet in siguranta si sa se bucure de reducerile si ofertele propuse de comerciantii on-line.
Clientii care opteaza pentru aceste pachete beneficiaza de o reducere substantiala, platind cu 49% mai putin decat in cazul in care ar achizitiona separat produsele si serviciile incluse. In plus, pentru cardul de cumparaturi online wwShopPing desfasuram acum o promotie prin care oferim clientilor o dobanda promotionala redusa cu 2 puncte procentuale fata de nivelul standard si comision de administrare zero, timp de 3 luni.” afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing Persoane Fizice,in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.
Mai multe informatii despre aceste produse pot fi gasite pe site-ul Bancii Comerciale Carpatica www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane Fizice > Pachete de produse.
Banca Comerciala Carpatica este o institutie financiara cu capital social majoritar romanesc, ale carei actiuni sunt listate la categoria intai a Bursei de Valori Bucuresti.
Banca Comerciala Carpatica a fost infiintata la Sibiu in data de 15 iulie 1999. In prezent, banca detine o retea teritoriala vasta acoperind toate judetele tarii si Bucuresti. Produsele si serviciile financiare oferite de BCC sunt dintre cele mai diversificate si adaptate cerintelor clientilor persoane fizice, IMM-uri si Corporatii. BCC promoveaza inteligenta autohtona, capitalul uman si financiar, dovedind transparenta, operativitate si flexibilitate in rezolvarea problemelor partenerilor sai de afaceri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut