Antena 3 a avut cea mai mare audienta in ziua Referendumului
Data publicarii: 31-07-2012 | Media
Duminica, in intervalul orar 07:00 - 24:00, Antena 3 a fost cea mai urmarita televiziune la nivel national, cu o audienta medie de 640.000 de telespectatori pe minut (3,4% rating).
In intervalul orar amintit, 6.712.000 romani s-au uitat cel putin un minut la postul Antena 3. Aceasta cifra reprezinta asa-numitul indicator "reach” si arata cate persoane distincte au vizionat cel putin un minut canalul respectiv. Din cei 6,71 milioane de telespectatori, 36,2% au fost persoane din mediul rural, iar 16,5% persoane din orase cu peste 200.000 de locuitori. In Bucuresti, numarul de telespectatori care au urmarit Antena 3 cel putin un minut pe parcursul zilei a fost de 741.000. Aproximativ 23% dintre romanii care s-au uitat la Antena 3 au studii superioare.
Pro TV a fost a doua televiziune ca audienta in ziua Referendumului, cu o medie de 451.000 de telespectatori pe minut (2,4% rating). Pro TV a avut un reach mai mare decat Antena 3, adica 9.185.000 de romani s-au uitat cel putin un minut la acest post, in intervalul orar 07:00 - 24:00. In functie de varsta, cel mai numeros segment a fost reprezentat de persoane intre 35 si 44 de ani (publicul matur): 21%. O buna reprezentare a avut-o grupa de varsta 25 - 34 de ani: 15,3%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri