Antena 3 a avut cea mai mare audienta in ziua Referendumului
Data publicarii: 31-07-2012 | Media
Duminica, in intervalul orar 07:00 - 24:00, Antena 3 a fost cea mai urmarita televiziune la nivel national, cu o audienta medie de 640.000 de telespectatori pe minut (3,4% rating).
In intervalul orar amintit, 6.712.000 romani s-au uitat cel putin un minut la postul Antena 3. Aceasta cifra reprezinta asa-numitul indicator "reach” si arata cate persoane distincte au vizionat cel putin un minut canalul respectiv. Din cei 6,71 milioane de telespectatori, 36,2% au fost persoane din mediul rural, iar 16,5% persoane din orase cu peste 200.000 de locuitori. In Bucuresti, numarul de telespectatori care au urmarit Antena 3 cel putin un minut pe parcursul zilei a fost de 741.000. Aproximativ 23% dintre romanii care s-au uitat la Antena 3 au studii superioare.
Pro TV a fost a doua televiziune ca audienta in ziua Referendumului, cu o medie de 451.000 de telespectatori pe minut (2,4% rating). Pro TV a avut un reach mai mare decat Antena 3, adica 9.185.000 de romani s-au uitat cel putin un minut la acest post, in intervalul orar 07:00 - 24:00. In functie de varsta, cel mai numeros segment a fost reprezentat de persoane intre 35 si 44 de ani (publicul matur): 21%. O buna reprezentare a avut-o grupa de varsta 25 - 34 de ani: 15,3%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an