Antena 3 a avut cea mai mare audienta in ziua Referendumului
Data publicarii: 31-07-2012 | Media
Duminica, in intervalul orar 07:00 - 24:00, Antena 3 a fost cea mai urmarita televiziune la nivel national, cu o audienta medie de 640.000 de telespectatori pe minut (3,4% rating).
In intervalul orar amintit, 6.712.000 romani s-au uitat cel putin un minut la postul Antena 3. Aceasta cifra reprezinta asa-numitul indicator "reach” si arata cate persoane distincte au vizionat cel putin un minut canalul respectiv. Din cei 6,71 milioane de telespectatori, 36,2% au fost persoane din mediul rural, iar 16,5% persoane din orase cu peste 200.000 de locuitori. In Bucuresti, numarul de telespectatori care au urmarit Antena 3 cel putin un minut pe parcursul zilei a fost de 741.000. Aproximativ 23% dintre romanii care s-au uitat la Antena 3 au studii superioare.
Pro TV a fost a doua televiziune ca audienta in ziua Referendumului, cu o medie de 451.000 de telespectatori pe minut (2,4% rating). Pro TV a avut un reach mai mare decat Antena 3, adica 9.185.000 de romani s-au uitat cel putin un minut la acest post, in intervalul orar 07:00 - 24:00. In functie de varsta, cel mai numeros segment a fost reprezentat de persoane intre 35 si 44 de ani (publicul matur): 21%. O buna reprezentare a avut-o grupa de varsta 25 - 34 de ani: 15,3%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România