PayU lanseaza o campanie de incurajare a platilor online cu carduri Visa
Data publicarii: 02-08-2012 | Finante-Banci
Campaniile de promovare a platilor online dedicate cumparatorilor genereaza cresteri de volume pentru magazinele online partenere de pana la 100% si, mai ales, aduc clienti noi
PayU desfasoara in perioada 1 - 31 august 2012 campania "Dezgheata premiile”, prin care ofera posesorilor de carduri Visa care platesc online pe site-urile partenere oportunitatea de a castiga premii in valoare de peste 25.000 euro.
Cumparatorii care aleg sa plateasca online cu un card Visa in perioada campaniei, in magazinele partenere, vor fi inscrisi automat in cursa pentru unul dintre premiile puse in joc: 5 notebook-uri, 5 iPad-uri, 5 camere foto subacvatice sau marele premiu, un Fiat 500. Astfel, Visa Europe si PayU isi propun sa promoveze catre posesorii de carduri beneficiile platii online: siguranta, rapiditate, simplitate si confort.
"Prin aceasta campanie dorim sa ne sustinem partenerii, magazinele online si sa aratam cumparatorilor cat de simplu si confortabil este sa cumperi online. Exista in continuare o retinere in ceea ce priveste plata online, datorata in cea mai mare parte obisnuintei de a utiliza cash-ul. Astfel de campanii atrag clienti care fac acel prim pas in plata online si descopera beneficiile acestei metode de plata, pe de o parte si calitatea serviciilor oferite de magazinele online partenere, pe de alta parte”, explica Andreia Stavarache, Sales & Marketing Manager PayU Romania.
Conform statisticilor PayU, campaniile de promovare a platilor online dedicate cumparatorilor pot genera cresteri de volume pentru magazinele online partenere de pana la 100% si, mai ales, pot aduce clienti noi ce vor reveni ulterior pentru alte cumparaturi. In ultimii 4 ani, numarul clientilor unici care au folosit sistemul PayU pentru a efectua plati online a crescut, in medie, cu 56% de la an la an.
"Platile pe internet se dezvolta tot mai mult, pe masura ce consumatorii si retailerii inteleg pe deplin avantajele acestei metode de plata, cum ar fi flexibilitatea, siguranta si eficienta. Astfel, ne propunem sa lucram indeaproape cu comerciantii pentru a oferi detinatorilor de carduri Visa preturi mai avantajoase si premii la plata cu cardul pe internet. Totodata, vom continua sa promovam siguranta sporita a platilor online prin inrolarea cardurilor de catre detinatori in platforma Verified by Visa”, declara Catalin Cretu, General Manager Romania, Visa Europe.
Premiile campaniei "Dezgheata premiile” vor fi acordate prin tragere la sorti posesorilor de card care in perioada 1 - 31 august vor efectua plati online cu un card Visa in magazinele online Cosmote, Paravion Tour, PC Garage, FunDeal, FashionDays.ro, MyTicket, Autovit, StarShinerS, Activare.ro si Asigura.ro.
Regulamentul promotiei este disponibil pe site-ul www.payu.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut