BCR a atras peste 70 de milioane de lei in depozite constituite prin phone banking
Data publicarii: 02-08-2012 | Finante-Banci
- Clientii care au deschis depozite prin telefon au optat pentru produsele cu dobanda fixa, constituite pe termen scurt (pana in 3 luni).
- Peste 80% dintre depozitele deschise prin phone banking la BCR sunt in lei.
- Clientii care constituie depozite prin phone banking beneficiaza de dobanda cu 0,25 pp mai mare decat in unitatile bancare
In prima jumatate a anului 2012, BCR a atras prin serviciul Alo 24 Banking BCR, peste 70 milioane lei de la clientii sai.
Printre operatiunile de depozite preferate de clienti se numara constituirea depozitelor la termen in lei si valuta (Succes BCR), urmate de deschiderea de conturi de economii (Maxicont BCR) si achizitionarea de certificate de depozit cu discount (Activ BCR). Mai mult, clientii isi pot alimenta ulterior depozitele constituite prin telefon, atat pe cele in lei, cat si pe cele in valuta.
"Printre clientii care isi deschid depozite prin telefon gasim toate categoriile de varsta si de ocupatie, de la studenti la pensionari. Serviciul Alo 24 Banking BCR este util si usor de folosit atat pentru persoanele pentru care timpul este o resursa importanta, dar si pentru persoanele care au nevoie de consiliere si sfaturi financiare in luarea deciziilor de economisire" a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR
Majoritatea clientilor care au deschis depozite prin telefon au optat pentru produsele cu dobanda fixa, constituite pe termen scurt (pana in 3 luni), peste 80% dintre acestea fiind constituite in lei.
Valoarea medie a unui depozit constituit prin Alo 24 Banking BCR este de 31.500 lei.
Clientii care isi deschid depozite la termen cu dobanda fixa - RON, EUR sau USD, prin Alo 24 Banking BCR, beneficiaza de dobanda cu 0,25 pp mai mare decat nivelul standard sau promotional din oferta valabila la ghiseele bancii.
Serviciul este non stop la dispozitia clientilor, acestia putand efectua plati prin telefon, fara a depinde de programul de lucru al unitatilor BCR. Pentru a utiliza serviciul Alo 24 Banking BCR, clientii pot apela gratuit numarul 0800.801.BCR (0800.801.227).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut