Banca Comerciala Carpatica lanseaza in premiera cardul de debit cu display Business e-SMART pentru persoane juridice
Data publicarii: 07-08-2012 | Finante-Banci
Banca Comerciala Carpatica lanseaza in premiera cardul cu display MasterCard Business e-SMART fiind astfel prima banca din Romania ce ofera cardul cu display pentru clientii persoane juridice.
Dispozitivul, util in special celor care utilizeaza serviciul de internet banking BCC e-SMART, combina un card de debit si un token (dispozitiv de autentificare in mediul online de internet banking), fiind destinat utilizatorilor acestui serviciu pentru autentificare si pentru autorizarea tranzactiilor. Cardul dispune de o tehnologie inovatoare care, prin apasarea butonului incorporat, determina generarea unui cod de securitate afisat pe ecranul acestuia, in mod similar unui token hardware. Noul produs este unul de tip 2 in 1, indeplinind atat functia de card bancar, cat si cea de dispozitiv de autentificare de tip token. Autentificarea si autorizarea platilor in sistemul BCC e-SMART se realizeaza in mod identic daca se utilizeaza un dispozitiv clasic, de tip digipass. Utilizarea acestui serviciu de internet banking ramane in continuare la fel de sigura, fiind implicate mai multe etape de autentificare.
"Suntem bucurosi ca putem pune si la dispozitia clientilor persoane juridice o solutie adaptata noilor tendinte moderne pentru satisfacerea nevoilor acestora. Ideea conceperii acestui produs inovativ si pentru acest segment de clienti a pornit din dorinta de a asigura clientilor persoane juridice confortul pe care il ofera acest card. De asemenea, pentru o siguranta sporita de utilizare a cardului, oferim totodata utilizatorilor posibilitatea inrolarii cardului MasterCard Business e-SMART, in sistemul 3D Secure, asa cum am procedat si in cazul celorlalte carduri emise sub sigla BCC, incepand cu luna iunie a acestui an. Acesta este un standard de securitate dezvoltat de catre Visa si MasterCard, destinat protectiei suplimentare a detinatorilor de carduri, in cazul platilor online (pe Internet) si utilizat sub siglele "Verified by Visa", respectiv "MasterCard SecureCode" declara George Ciobanasu, Director General Adjunct Banca Comerciala Carpatica.
Cardul este emis sub sigla MasterCard si are utilizare internationala, fiind convertibil in valuta si posibil de utilizat in mediul electronic, la orice terminal ATM si POS care poarta insemnele de acceptare ale marcii MasterCard.
Mai multe informatii despre aceste nou produs sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane juridice > Carduri.
Banca Comerciala Carpatica este o institutie financiara cu capital social majoritar romanesc, ale carei actiuni sunt listate la categoria intai a Bursei de Valori Bucuresti.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut