Rusu+Bortun Brand Growers semneaza proiectul Under the Lion's Hat al ING Bank
Data publicarii: 10-08-2012 | Finante-Banci
Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers continua parteneriatul inceput in 2010 cu ING Bank printr-un proiect de implicare culturala destinat segmentului de clienti corporate.
La inceputul acestui an, ING Bank a decis sa isi extinda prezenta in viata culturala si, incepand cu luna februarie, a initiat un mini-ghid de entertainment - o selectie a celor mai bune spectacole ale anului din Romania, pe care ING o recomanda si ofera clientilor corporate. Strategia de brand, naming-ul, identitatea vizuala si conceptul de comunicare "Under the Lion's Hat” au fost dezvoltate de Rusu+Bortun Brand Growers. Aceasta initiativa isi doreste sa duca mai departe dorinta ING de a fi alaturi de clientii sai, nu doar prin servicii bancare moderne si eficiente, ci si prin recomandari si invitatii la evenimentele culturale pentru timpul liber.
"Under the Lion's Hat este o initiativa care imprumuta din valorile brandului ING si marcheaza implicarea unei banci contemporane in zona culturala si de entertainment. Provocarea a fost sa integram diverse tipuri de evenimente sub o umbrela unitara si coerenta. Prin urmare, naming-ul platformei te duce cu gandul la ideea de surpriza venita din partea brandului. Identitatea vizuala este una jucausa, gata de show, si pozitioneaza ING Bank ca pe un amfitrion al acestor spectacole. Pentru ca, practic, rolul pe care ING Bank il joaca in toata povestea este cel de selectioner al spectacolelor pe care te invita sa le urmaresti. Am decis sa declinam identitatea pe mai multe tipuri de evenimente, al caror fir rosu este jobenul - simbol grafic ce reuneste ideea de supriza, spectacol si amfitrion.” a declarat Alexandra Ionescu, Account Director la Rusu+Bortun Brand Growers.
Din echipa care a lucrat pe acest proiect au facut parte: Marc Bortun - Senior Designer & Creative Partner, Maria Manolescu - Senior Copywriter, Catalin Rusu - Creative Director & Managing Partner, Octavian Budai - Designer, Alexandra Ionescu - Account Director, Agnana Lungu - Ilustrator, Luiza Olaru - Production Manager.
Rusu+Bortun Brand Growers se pozitioneaza ca agentie de strategie si manifestare de brand care integreaza servicii de branding si advertising.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut