Criza politica si situatia economica au contribuit la scaderea vanzarilor Coca-Cola in Romania

Data publicarii: 22-08-2012 | Diverse

 

Volumul vanzarilor Coca-Cola Hellenic in Romania a scazut usor in primul semestru, pe fondul conditiilor macroeconomice dificile, cuplate cu tensiunile recente de pe scena politica, potrivit unui comunicat publicat marti de companie, cel mai mare imbuteliator Coca-Cola din Europa.

"Volumele din Romania au scazut cu un procentaj scazut de o cifra (sub 5% - n.r.) in ambele perioade analizate (primul semestru, trimestrul al doilea). Cuplate cu incertitudinile politice recente, conditiile economice raman dificile", se spune in comunicat, care prezinta rezultatele grupului elen pentru prima jumatate a anului.

Vanzarile sub brandul Coca-Cola au crescut usor in special in cazul Coca-Cola Zero, care a avansat cu 36%, precizeaza compania elena referitor la Romania.

Ponderea vanzarilor de produse consumate la o singura servire a crescut insa semnificativ, se arata in comunicat.
Compania noteaza ca si-a majorat cota de piata in Romania in trimestrul al doilea pe segmentul bauturilor acidulate atat ca volum, cat si ca valoare a vanzarilor.

Integral in Gandul.info.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: