Vanzarile companiei Farmec au crescut cu 12,4% in primele sapte luni ale anului 2012

Data publicarii: 28-08-2012 | Afaceri

Farmec Cluj-Napoca a inregistrat, in primele sapte luni ale anului 2012, venituri de 72,5 milioane lei, in crestere cu 12,4% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul lansarii de noi game de produse si al unor proiecte speciale primite bine de public, se arata intr-un comunicat al companiei, remis luni AGERPRES.

'Unul dintre vectorii care au contribuit la cresterea vanzarilor l-a constituit lansarea, in prima parte a acestui an, a noii game Aslavital Mineralactiv, cu o formula unica bazata pe argila naturala din Muntii Padurea Craiului si cu extract ecocertificat de goji. Aceasta gama este hipoalergenica, fiind special conceputa pentru ingrijirea persoanelor cu tenul sensibil', se spune in comunicatul citat.

Pentru restul anului, Farmec mizeaza tot pe cresterea cifrei de afaceri, bazandu-se nu doar pe vanzarile de pe piata locala, ci si pe extinderea peste hotare, prin utilizarea avantajului oferit de prestigiul brandului Gerovital peste tot in lume. 

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. 

In prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, in tari din Europa, Asia si America de Nord, unele dintre principalele piete fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite si tari din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.

Sursa: AGERPRES

Ultimele stiri pe BankNews.ro: