Vanzarile companiei Farmec au crescut cu 12,4% in primele sapte luni ale anului 2012
Data publicarii: 28-08-2012 | Afaceri
Farmec Cluj-Napoca a inregistrat, in primele sapte luni ale anului 2012, venituri de 72,5 milioane lei, in crestere cu 12,4% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul lansarii de noi game de produse si al unor proiecte speciale primite bine de public, se arata intr-un comunicat al companiei, remis luni AGERPRES.
'Unul dintre vectorii care au contribuit la cresterea vanzarilor l-a constituit lansarea, in prima parte a acestui an, a noii game Aslavital Mineralactiv, cu o formula unica bazata pe argila naturala din Muntii Padurea Craiului si cu extract ecocertificat de goji. Aceasta gama este hipoalergenica, fiind special conceputa pentru ingrijirea persoanelor cu tenul sensibil', se spune in comunicatul citat.
Pentru restul anului, Farmec mizeaza tot pe cresterea cifrei de afaceri, bazandu-se nu doar pe vanzarile de pe piata locala, ci si pe extinderea peste hotare, prin utilizarea avantajului oferit de prestigiul brandului Gerovital peste tot in lume.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.
In prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, in tari din Europa, Asia si America de Nord, unele dintre principalele piete fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite si tari din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut