Ariston isi reconfirma pozitia de lider de piata prin noua campanie de publicitate

Data publicarii: 28-08-2012 | Afaceri

Ariston Thermo Romania a lansat noua campanie de publicitate si isi reconfirma, o data in plus, pozitia de lider al pietei locale de centrale termice de apartament, aducand in acelasi timp in atentia clientilor unul dintre cele mai noi si inovative produse din gama, centrala termica in condensare Clas Premium. 

"Noul spot aduce in prim-plan, ca si in toamna anului trecut, o fotografie tipica de familie in centrul careia se afla un produs Ariston care, de-a lungul timpului, devine un membru al familiei, o prezenta puternica si de durata”, a declarat Ilinca Rusescu, Directorul de Marketing al Ariston Thermo Romania. 

Aceasta a subliniat ca principalul obiectiv al noii campanii de publicitate este consolidarea imaginii marcii ca lider absolut al pietei interne de centrale termice, dar in acelasi timp si reconfirmarea fiabilitatii si a durabilitatii produselor Ariston. 

"Prin noua campanie amintim romanilor ca produsele Ariston sunt unele durabile, pe care te poti baza. Acest lucru este demonstrat si de faptul ca, pana in acest moment, potrivit unui studiu de piata, peste 1,2 milioane de romani au ales confortul dat de produsele noastre”, a mai spus Ilinca Rusescu. 

Dupa prezentarea unei imagini de familie mereu unita, in mijlocul careia produsele Ariston raman un element unitar in ciuda trecerii timpului, spotul aduce in prim plan unul dintre cele mai noi produse din gama companiei, centrala termica Clas Premium. 

Aceasta este prima centrala in condensare special creata pentru apartamente, conceputa cu schimbator de otel inox si arzator cu premix, ce poate aduce o economie de gaz de pana la 35% comparativ cu o centrala termica conventionala. 

Potrivit reprezentantilor Ariston, lansata in primavara acestui an, noua centrala face parte dintr-un proiect amplu de aliniere a gamei la tendintele europene privind orientarea catre tehnologii avansate ce pun accent pe economisirea de combustibil si pe protectia mediului inconjurator. 

Clas Premium are un pret recomandat de 3.535 de lei (TVA si Kit de evacuare incluse), cu aproximativ 40% mai scazut comparativ cu aparatele similare prezente pe piata, fiind astfel accesibil oricarui tip de cumparator. In acelasi timp, Clas Premium dispune de functii avansate ca si restul centralelor termice in condensare din gama Ariston, fiind produs in fabricile companiei din Italia.

"Prin prezentarea noului produs in campania de publicitate recent lansata dorim sa informam clientii despre posibilitatea de a instala o centrala termica in condensare chiar si in apartamente, beneficiind in acest fel de o eficienta sporita si de tehnologii in pas cu tendintele ecologice”, a mai spus Ilinca Rusescu.  

Aceasta a mai aratat ca, de la lansarea din luna aprilie a acestui an, Clas Premium s-a bucurat de o acceptanta larga in randul cumparatorilor, lucru care a demonstrat orientarea treptata a romanilor catre produse ce dispun de tehnologii avansate. 

Campania TV a Ariston a fost lansata incepand cu data de 20 august, noul spot fiind difuzat pe canalele ProTV, ProCinema, Sport.ro, Acasa TV, Romania TV, Realitatea TV, B1Tv, Diva Universal, Universal Channel, Discovery, Animal Planet, National Geographic, AXN si AXN Sci Fi. In plus, comunicarea TV va fi sustiunta si de o componenta online incepand din 1 septembrie. 


Ultimele stiri pe BankNews.ro: