Ariston isi reconfirma pozitia de lider de piata prin noua campanie de publicitate
Data publicarii: 28-08-2012 | Afaceri
Ariston Thermo Romania a lansat noua campanie de publicitate si isi reconfirma, o data in plus, pozitia de lider al pietei locale de centrale termice de apartament, aducand in acelasi timp in atentia clientilor unul dintre cele mai noi si inovative produse din gama, centrala termica in condensare Clas Premium.
"Noul spot aduce in prim-plan, ca si in toamna anului trecut, o fotografie tipica de familie in centrul careia se afla un produs Ariston care, de-a lungul timpului, devine un membru al familiei, o prezenta puternica si de durata”, a declarat Ilinca Rusescu, Directorul de Marketing al Ariston Thermo Romania.
Aceasta a subliniat ca principalul obiectiv al noii campanii de publicitate este consolidarea imaginii marcii ca lider absolut al pietei interne de centrale termice, dar in acelasi timp si reconfirmarea fiabilitatii si a durabilitatii produselor Ariston.
"Prin noua campanie amintim romanilor ca produsele Ariston sunt unele durabile, pe care te poti baza. Acest lucru este demonstrat si de faptul ca, pana in acest moment, potrivit unui studiu de piata, peste 1,2 milioane de romani au ales confortul dat de produsele noastre”, a mai spus Ilinca Rusescu.
Dupa prezentarea unei imagini de familie mereu unita, in mijlocul careia produsele Ariston raman un element unitar in ciuda trecerii timpului, spotul aduce in prim plan unul dintre cele mai noi produse din gama companiei, centrala termica Clas Premium.
Aceasta este prima centrala in condensare special creata pentru apartamente, conceputa cu schimbator de otel inox si arzator cu premix, ce poate aduce o economie de gaz de pana la 35% comparativ cu o centrala termica conventionala.
Potrivit reprezentantilor Ariston, lansata in primavara acestui an, noua centrala face parte dintr-un proiect amplu de aliniere a gamei la tendintele europene privind orientarea catre tehnologii avansate ce pun accent pe economisirea de combustibil si pe protectia mediului inconjurator.
Clas Premium are un pret recomandat de 3.535 de lei (TVA si Kit de evacuare incluse), cu aproximativ 40% mai scazut comparativ cu aparatele similare prezente pe piata, fiind astfel accesibil oricarui tip de cumparator. In acelasi timp, Clas Premium dispune de functii avansate ca si restul centralelor termice in condensare din gama Ariston, fiind produs in fabricile companiei din Italia.
"Prin prezentarea noului produs in campania de publicitate recent lansata dorim sa informam clientii despre posibilitatea de a instala o centrala termica in condensare chiar si in apartamente, beneficiind in acest fel de o eficienta sporita si de tehnologii in pas cu tendintele ecologice”, a mai spus Ilinca Rusescu.
Aceasta a mai aratat ca, de la lansarea din luna aprilie a acestui an, Clas Premium s-a bucurat de o acceptanta larga in randul cumparatorilor, lucru care a demonstrat orientarea treptata a romanilor catre produse ce dispun de tehnologii avansate.
Campania TV a Ariston a fost lansata incepand cu data de 20 august, noul spot fiind difuzat pe canalele ProTV, ProCinema, Sport.ro, Acasa TV, Romania TV, Realitatea TV, B1Tv, Diva Universal, Universal Channel, Discovery, Animal Planet, National Geographic, AXN si AXN Sci Fi. In plus, comunicarea TV va fi sustiunta si de o componenta online incepand din 1 septembrie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut