BNR isi standardizeaza logo-ul. Care este valoarea contractului pentru o noua identitate vizuala bancii centrale
Data publicarii: 03-09-2012 | Finante-Banci
Banca Nationala a Romaniei (BNR) intentioneaza sa achizitioneze servicii pentru realizarea "unui concept creativ privind identitatea vizuala a Bancii Nationale a Romaniei”. Contractul presupune standardizarea logo-ului bancii centrale si a identitatii vizuale a BNR, precum si realizarea unui "Manual de identitate vizuala" a institutiei.
Valoarea estimata a contractului, fara TVA, este de 185.484 lei (peste 41.000 de euro), iar termenul pentru finalizare este de 12 luni de la data atribuirii contractului sau de la emiterea ordinelor de incepere a serviciilor. Contractul va fi finantat din fonduri proprii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut