BCR aduce banca la clientii nebancarizati - good.bee Tranzactii Mobile devine BCR Partener Mobil SRL
Data publicarii: 03-09-2012 | Finante-Banci
good.bee Tranzactii Mobile si-a schimbat, recent, denumirea in BCR Partener Mobil SRL.
"Vom continua sa dezvoltam sub conceptul BCR Partener Mobil servicii bancare simple, inovative, pe care oricine si le va putea permite. Consultantii BCR Partener Mobil SRL aduc banca la client, oriunde in Romania si transforma serviciile bancare intr-o optiune accesibila oricui. In demersul nostru vom beneficia, in special in zonele rurale, de puterea si recunoasterea de care se bucura brandul BCR”, a declarat Catalin Moise, Director General BCR Partener Mobil SRL.
Initial o subsidiara a holdingului good.bee, detinut de catre Erste Group si Fundatia ERSTE, compania good.bee Service RO s-a lansat pe piata romaneasca in martie 2009, oferind serviciul good.bee prin care asigura accesul la servicii bancare de baza: un cont curent in lei la BCR pentru a primi venituri sau a tine banii in siguranta, un card de debit Visa Electron pentru retrageri de numerar si cumparaturi si serviciul de tranzactionare mobila pentru a obtine informatii, a primi si trimite bani sau a plati facturi.
"BCR este liderul sistemului bancar din Romania si credem ca este misiunea noastra sa facilitam tuturor accesul la servicii financiare sigure, simple si convenabile. Prin aceasta preluare dorim integrarea in viata bancara a clientilor care nu beneficiaza momentan de acces la servicii bancare de baza. Avem in vedere dezvoltarea unei relatii pe termen lung cu acesti clienti", a declarat Catalin Moise.
BCR Partener Mobil a incheiat, in luna august a.c., un parteneriat cu operatorul de telefonie mobila COSMOTE Romania. Astfel, in prezent, este asigurata utilizarea serviciului de tranzactionare mobila prin intermediul celor 3 operatori de telefonie mobila principali la nivel national.
Informatii despre clienti BCR Partener Mobil
Aproximativ 60% din clienti se afla departe de banca, in mediul rural si beneficiaza de avantajul de a avea acces la banii lor prin intermediul telefonului mobil sau al cardului de debit.
Cele mai folosite operatiuni de pe telefonul mobil sunt interogarea de sold, transferul de bani instantaneu pe baza numarului de telefon mobil, intre utilizatori si plata facturilor pe baza de sabloane.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut