BRD Sogelease si TransFonD anunta implementarea, in premiera pe piata de leasing din Romania, a facturii electronice

Data publicarii: 13-09-2012 | Finante-Banci

  • Incepand cu data de 1 septembrie 2012, BRD Sogelease emite si transmite facturile in format electronic pentru toti clientii sai, prin intermediul serviciului e-Factur@, oferit in parteneriat cu TransFonD.
  • In premiera pe piata de leasing din Romania, clientii BRD Sogelease beneficiaza, prin acest nou serviciu, de receptionarea facturilor aferente contractului de leasing in format electronic, gratuit si in timp real.

Facturile in format electronic sunt livrate clientilor in format structurat (XML), putand fi importate direct in sistemul contabil al societatii, contribuind astfel la imbunatatirea fluxul de numerar, precum si la automatizarea proceselor financiare interne. Atat clientii persoane fizice, cat si clientii persoane juridice pot vizualiza factura in format .pdf, imaginea acesteia fiind neschimbata fata de cea receptionata pana acum prin posta.

Totodata, clientii pot opta pentru arhivarea electronica a facturilor receptionate, acestea avand valoare de document justificativ din punct de vedere juridic, nefiind necesara tiparirea si pastrarea acestora pe suport de hartie. Serviciul e-Factur@ asigura arhivarea facturilor electronice in cadrul aplicatiei pe o perioada de 90 de zile de la data emiterii acestora.

"BRD Sogelease pune satisfactia clientilor sai pe primul plan, iar modernizarea serviciilor oferite reprezinta un obiectiv strategic pentru companie. Un aspect foarte important este reprezentat de faptul ca serviciul e-Factur@ este oferit gratuit clientilor nostri, asigurandu-le accesul facil si rapid la factura originala. Nu in ultimul rand, facturarea electronica este o activitate verde care aduce beneficii mediului inconjurator prin reducerea consumului de resurse naturale”, declara Vorles Morlot,  Directorul General al BRD Sogelease.

Pentru a beneficia de factura in format electronic, clientii BRD Sogelease sunt invitati sa-si creeze un cont  in aplicatia e-Factur@, accesand adresa www.brdleasing.ro, sectiunea Factura electronica.

Toti clientii BRD Sogelease care accepta receptionarea facturilor in format electronic vor fi notificati prin e-mail la emiterea fiecarei facturi. Astfel, clientii vor vizualiza informatiile in mod securizat, oricand si de oriunde au acces la o conexiune Internet, eliminand riscul de a nu primi factura la timp.

"Demersul TransFonD de a populariza serviciul de facturare electronica in randul comunitatii financiare din Romania, cunoaste astazi o noua dimensiune, prin abordarea companiilor de leasing. Adaptarea la tendintele europene in domeniu ne-au determinat sa dezvoltam solutii inovatoare, pentru piata din Romania, solutii menite sa eficientizeze fluxurile interne ale comunitatii financiare" - a declarat, la randul sau, Razvan Faer, Sef Departament Marketing, Vanzari si Dezvoltare, TransFonD.

Serviciul de facturare electronica aduce o serie de beneficii importante clientilor BRD Sogelease ce vor decide receptionarea prin aceasta metoda a facturilor. Astfel, pe langa economiile de timp pe care le ofera, odata cu implementarea e-Factur@, atat BRD Sogelease cat si clientii acestuia vor beneficia de importante reduceri de costuri pentru intreg fluxul de facturare.

Despre BRD Sogelease

Filiala a BRD - Groupe Societe Generale, BRD Sogelease este, din punctul de vedere al valorii bunurilor finantate, printre primele societati de leasing din Romania, filiale ale unor banci sau institutii bancare. Membru fondator al Asociatiei de Leasing si Servicii Financiare Nebancare (ALB), BRD Sogelease IFN S.A. este constant prezenta in topul celor mai mari societati de leasing din Romania. ALB numara in prezent 33 de societati de leasing si 7 societati de credit de consum, ce reprezinta grupuri financiare nebancare de renume si cu reprezentare internationala. «Asociatia Societatilor Financiare - ALB Romania», organizatie afiliata la Federatia Europeana a Asociatiilor Societatilor  de Leasing -  Leaseurope si membra a  Federatiei Creditului de Consum din Europa - Eurofinas, reprezinta un total de circa 92% din totalul pietei de leasing din Romania si aproximativ 63% din piata creditului de consum.

Despre TRANSFOND 

TransFonD este operator al Sistemului Electronic de Plati: administrator si operator al sistemului SENT (casa de compensare automata), administrator tehnic si operator al sistemului ReGIS (sistemul de decontare pe baza bruta in timp real), conform mandatului acordat de catre Banca Nationala a Romaniei, operator tehnic al sistemului SaFIR (sistemul de depozitare si decontare a operatiunilor cu titluri de stat).

Incepand cu luna iulie 2009, TransFonD este furnizor autorizat de Servicii de Arhivare Electronica (e-Arhiv@) in conformitate cu prevederile Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor in forma electronica. Autorizarile si acreditarile necesare au fost obtinute in baza ordinelor Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, nr. 521 si 522.

Totodata, TransFonD a lansat, incepand cu data de 1 septembrie 2009, Linia de Urgenta pentru Carduri (LUC), serviciu destinat emitentilor de carduri din Romania, ce pune la dispozitia clientilor institutiilor inrolate un numar unic de contact, disponibil 24/7/365, pentru blocarea cardurilor pierdute sau furate.

In 2010, TransFonD si-a completat gama de servicii oferite, prin adaugarea la acestea a Serviciului de Facturare Electronica (e-Factur@), destinat emitentilor de facturi.


Ultimele stiri pe BankNews.ro: