Accesul la metrou devine simplu si rapid, la un pret promotional, cu orice card MasterCard PayPass sau Maestro PayPass
Data publicarii: 17-09-2012 | Finante-Banci
- Pana pe 15 noiembrie 2012, pretul unei calatorii cu metroul bucurestean este redus de la 2 RON la 1,4 RON
- Promotia este valabila pentru platile facute direct la portile de acces, cu cardurile bancare MasterCard PayPass si Maestro PayPass
Pana pe 15 noiembrie, MasterCard si Metrorex lanseaza, in premiera pe piata din Romania, o campanie promotionala pentru calatoriile cu metroul. Campania face parte din initiativele in domeniul solutiilor moderne de plata in transportul in comun, incepute de MasterCard in 2010. Astfel, toti cei care calatoresc cu metroul in Bucuresti beneficiaza de un pret redus, daca platesc cu un card MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, direct la cititorul contactless instalat la portile de acces din statiile de metrou.
Pretul unui bilet de calatorie platit cu orice card MasterCard PayPass sau Maestro PayPass este de 1,4 RON, redus de la 2 RON, tariful integral practicat de Metrorex. Pretul promotional, sustinut de MasterCard, este valabil in toate statiile de metrou unde este acceptat PayPass - tehnologia contactless care face platile simple, sigure si confortabile - in Bucuresti.
"La doi ani de la start, harta locurilor care accepta plati contactless cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass in Bucuresti se contureaza tot mai clar, incluzand, pe langa restaurante, farmacii si hypermarket-uri, marea majoritate a statiilor de metrou, si estimam ca pana la sfarsitul anului sa fie acoperite toate statiile”, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. "Acum, impreuna cu Metrorex, venim cu o campanie adresata bucurestenilor, dar si vizitatorilor din alte orase sau turistilor straini care calatoresc cu metroul in capitala. Toata lumea poate sa incerce PayPass, cea mai simpla si rapida metoda de plata, la un pret promotional.”
Campania face parte din strategia MasterCard de incurajare a utilizarii cardurilor contactless in transportul in comun. In paralel cu initiativa promotionala de la metroul din Bucuresti, MasterCard, alaturi de regia autonoma de transport din Sibiu - Tursib, deruleaza o campanie si pentru calatoriile platite direct in autobuzele din acest oras.
"Timp de doua luni, transportul cu metroul devine mai simplu pentru toata lumea - indiferent de tara de origine sau de banca emitenta, oricine are un card MasterCard PayPass sau Maestro PayPass poate plati rapid si sigur, direct la portile de acces, fara sa-si mai cumpere cartela inainte”, continua reprezentantul MasterCard.
Plata unei calatorii cu metroul se efectueaza direct din cont, la POS-urile instalate la turnichetii din statiile de metrou. Clientul nu trebuie sa achite niciun fel de comision si nici sa cumpere cartela sau, in cazul campaniei de la Sibiu, bilet.
In afara de transport, tehnologia contactless poate fi folosita pentru platile in supermarketuri, hypermarket-uri, restaurante de tip fast-food, farmacii, retele de distributie a presei, librarii sau benzinarii. La nivel mondial, PayPass poate fi utilizat in 41 de tari, in aproximativ 500.000 de locatii de acceptare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall