Costea, EximBank: Numarul mediu de produse accesat de fiecare client va fi de minimum trei

Data publicarii: 26-09-2012 | Finante-Banci

Cresterea inregistrata de portofoliul EximBank pe segmentul de banca comerciala in perioada 2009 - 2012 a fost sanatoasa, cu un nivel al creditelor neperformante mult sub media pietei - 11% fata de 25%, iar strategia de afaceri pe care o avem pentru urmatorii patru ani permite majorarea substantiala a volumului de activitate cu mentinerea ratei de default sub media sistemului bancar, a declarat Ionut Costea, presedintele EximBank.

”Cred ca EximBank este pregatita sa intre intr-o faza de dezvoltare sustinuta pentru ca acum avem atat instrumentele, cat si expertiza pentru a face mai mult business - pe toate palierele pe care actionam. Pentru atingerea obiectivului strategic de dublare a numarului de clienti pe segmentul de banca comerciala, strategia noastra de management are la baza doi piloni esentiali: continuarea procesului de eficientizare a fluxurilor operationale si implementarea unui concept de vanzari consacrat pe piata corporate - vanzari integrate (cross selling). Ne asteptam ca, in urma acestor decizii, numarul mediu de produse accesat de fiecare client sa fie de minimum trei”, a spus Ionut Costea.

Integral pe InComeMagazine.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: