O noua identitate vizuala si oferte speciale, in magazinul Vodafone din Bulevardul Magheru
Data publicarii: 12-10-2012 | IT&C
Pana in 11 noiembrie, utilizatorii care incheie un abonament smartphone in magazinul Vodafone din Bulevardul Magheru primesc un discount de 100 de euro la achizitia unui iPhone 4S, Samsung Galaxy SIII 32GB sau HTC One X
Vodafone Romania isi asteapta clientii in magazinul recent reamenajat din centrul Bucurestiului, pe Bulevardul Magheru 2-4, cu o noua identitate vizuala si oferte speciale pentru utilizatori.
"Ne face placere sa redeschidem unul dintre cele mai cunoscute magazine Vodafone, situat in inima capitalei, acum reamenajat si cu o noua identitate vizuala. Magazinul din Magheru se afla printre primele din tara ca vanzari de smartphone-uri, abonamente de date si Cartele Vodafone. Acum, vizitatorii sai se pot bucura de o experienta imbunatatita, care imbina accesul la inovatia tehnologica cu o interactiune mai facila cu serviciile si produsele noastre”, a declarat Mihai Ghyka, Chief Commercial Officer, Consumer Business Unit, Vodafone Romania.
Magazinul din Bulevardul Magheru are opt posturi de vanzare, dintre care unul special pentru clientii persoane juridice si unul care ofera asistenta pentru utilizarea serviciilor de Internet pe mobil sau consultanta pentru folosirea acestor servicii pe laptop. In plus, magazinul are si un punct special pentru incasarea facturilor, alaturi de un ATM multifunctional Garanti, ce permite plati catre mai multi furnizori de utilitati.
Incepand de astazi, pana in data de 11 noiembrie, toti clientii care trec pragul magazinului si incheie un abonament mega 8 sau superior, impreuna cu extraoptiunile de 600MB, 1GB sau 1,5GB, precum si un abonament iPhone, primesc un discount de 100 Euro la achizitia unui terminal iPhone 4S, Samsung Galaxy SIII 32GB sau HTC One X .
De asemenea, utilizatorii Vodafone primesc, promotional, cu 50% mai multe beneficii, pentru abonamentele din portofoliul Mega, nou-incheiate sau prelungite pe o perioada de doi ani. Bonusul se acorda lunar, in primele sase luni de abonament. Astfel, abonamentele includ cu 50% mai multe minute, SMS-uri in retea, minute, SMS-uri nationale si trafic de date inclus.
In plus, magazinul pune la dispozitia clientilor Wi-Fi gratuit de mare viteza, pentru a putea testa cele mai noi si performante terminale, impreuna cu serviciile si produsele Vodafone.
Vodafone a investit, in ultimul an, 7 milioane de Euro in rebranding-ul retelei de magazine proprii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut