Safety Broker implineste 7 ani de activitate pe piata de asigurari din Romania
Data publicarii: 12-10-2012 | Finante-Banci
Safety Broker, singura companie de brokeraj cu capital 100% romanesc situata in Top 5 al brokerilor de asigurare din Romania, a implinit sapte ani. La sfarsitul anului trecut compania a inregistrat un PBS (volumul de prime brute subscrise) de 23 de milioane de euro, in crestere cu peste 2600% fata de anul infiintarii - 2005.
Safety Broker a pornit la drum oferind servicii complete de asigurare pentru posesorii de echipamente specializate pentru transportul terestru, ferioviar, naval si aerian, iar in prezent, pe langa acestea, ofera clientilor sai servicii personalizate de management al riscului, consultanta si asistenta in cazul dosarelor de dauna si consultanta integrata pentru toate tipurile de asigurari.
In acesti sapte ani, Safety Broker si-a dezvoltat reteaua de birouri in toata tara, in baza unui concept unic de franciza de retail, avand in prezent un numar de peste 100 de unitati operationale in toata tara. In momentul de fata compania isi desfasoara activitatea la nivel national, in 38 de judete, urmand ca in viitor sa deschida francize si in alte regiuni ale tarii. In anul 2011, a inregistrat un PBS (volumul de prime brute subscrise) de 23 de milioane de euro, inregistrand o crestere cu peste 2600% fata de 2005.
Portofoliul Safety Broker este alcatuit din asigurari auto, asigurari de bunuri, asigurari de proprietati, asigurari de raspundere civila profesionala, asigurari de viata si medicale pentru angajati, asigurari de intrerupere a afacerii si asigurari CAR/EAR. Clientii Safety Broker beneficiaza de o paleta larga de oferte de la cei 16 parteneri asiguratori ai companiei: Allianz Tiriac, BCR Asigurari, Groupama, Credit Europe Asigurari, Uniqua, Generali Asigurari, ING, Asito Kapital, Omniasig, Asirom, CertAsig, Carpatica Asig, Astra Asigurari, Ardaf, Euroins si Eureko.
De asemenea, in acest an, compania a dezvoltat un parteneriat cu Fundatia pentru SMURD, prin care a lansat campania "Impreuna salvam vieti”, ce se desfasoara in perioada 1 aprilie 2012 - 31 martie 2013. Prin acest program, un leu din fiecare polita de asigurare incheiata la Safety Broker este directionat catre Fundatia pentru SMURD. In primul trimestru al desfasurarii campaniei (1 aprilie-30 iunie 2012) au fost incheiate 60.199 polite de asigurare, ceea ce a inseamnat o prima donatie de 60.199 lei. Pentru cel de-al doilea trimestru (1.07-30.09.2012) s-au directionat catre Fundatia pentru SMURD 62.327 de lei, reprezentand tot atatea polite de asigurare incheiate in intervalul 1 iulie-30 septembrie 2012. In cadrul conferintei de presa, domnul Viorel Vasile - Managing Partner Safety Broker i-a inmanat CEC-ul in valoare de 62.327 de lei domnului Tiberiu Fechete, Director executiv al Fundatiei pentru SMURD.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut