Studiu Display Card de la Credit Europe Bank: 85% din utilizatori apreciaza performantele cardului drept foarte bune sau excelente
Data publicarii: 16-10-2012 | Finante-Banci
98% dintre utilizatorii Credit Europe Net Display Card care au solicitat informatii suplimentare despre activarea si utilizarea cardului s-au declarat foarte multumiti de suportul obtinut din partea personalului bancii
Conform unui studiu efectuat de MasterCard in randul posesorilor de Display Card, primul card lansat in Romania care integreaza un ecran si butoane folosite pentru generarea de informatie, 9 din 10 au activat si utilizat deja cardul, iar 9 din 10 utilizatori ar recomanda produsul mai departe. Clientii care au participat la sondaj au apreciat in proportie de 76% atributul multifunctional al cardului, iar 73% s-au aratat multumiti ca nu mai trebuie sa poarte tokenul de logare in sistemul de Internet Banking.
Clientii au validat de asemenea si nivelul superior de siguranta oferit de Display Card, aproximativ 8 din 10 persoane considerandu-l sigur, in conditiile in care 69% dintre acestia se declara in general preocupati de acest aspect. Marea majoritate a clientilor a apreciat de asemenea caracterul inovator precum si usurinta si rapiditatea utilizarii. De cand au primit acest card, 66% dintre respondenti au folosit mai des serviciul de Internet Banking, iar 17% si-au crescut frecventa cumparaturilor online.
"Constatam cu deosebita placere ca Display Card este perceput ca un instrument inovator, care se bucura de increderea celor care il utilizeaza, calitati care se reflecta desigur, intr-o maniera pozitiva si asupra relatiei cu clientii nostri”, a declarat Engin Alaybayoglu, Chief Retail Officer, Credit Europe Bank.
"Acum un an, cand am lansat alaturi de Credit Europe Bank primul card de debit MasterCard cu display din lume, am avut la baza studii realizate in Europa, din care reiesea clar nevoia consumatorilor de a-si utiliza cardul pe cat de usor, pe atat de sigur”, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe. "Ne bucuram sa vedem ca posesorii de Display Card sunt multumiti de caracteristicile acestuia. Rezultatele ne dovedesc ca solutiile inovatoare de plata, care aduc beneficii semnificative in materie de confort si siguranta in utilizare, vor fi intotdeauna o solutie castigatoare pentru institutiile financiare si clientii acestora.”
Peste jumatate dintre respondenti declara ca decizia de a aplica pentru un card este una atent analizata, 33% dintre utilizatori spunand ca obisnuiesc sa ia in considerare in acest proces toate optiunile disponibile in piata.
Sondajul releva ca Display Card este utilizat de catre marea majoritate a posesorilor pentru tranzactii prin intermediul Internet Banking; aproape jumatate il folosesc si la punctele de vanzare (46%) sau ATM-uri (42%) si ceva mai putin - o treime - in cadrul tranzactiilor online.
Studiul a fost realizat in perioada iulie-august 2012, online, pe un esantion de 96 de posesori. Profilul majoritar al utilizatorilor este reprezentat de barbati cu varsta peste 35 de ani, care locuiesc in Bucuresti, cu studii superioare si cu venituri medii sub 2.500 de lei/luna.
Tehnologia Display Card a fost introdusa de Credit Europe Bank in premiera in Europa pentru publicul larg pe 1 noiembrie 2011. Credit Europe Net Display Card este integrat in pachetul "Smart”, care ofera acces gratuit la serviciile de Internet Banking si Phone Banking ale bancii. Cardul permite obtinerea datelor de autentificare pentru efectuarea de tranzactii online intr-un mod sigur si simplu si integreaza, totodata, toate functiile de plata ale unui card conventional.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut