50% din companii utilizeaza aplicatiile IT & online de la Edenred, pentru comenzile de tichete pentru salariati

Data publicarii: 16-10-2012 | Finante-Banci

Peste 35 000 de companii achizitioneaza pentru salariatii lor tichete de masa si tichete cadou, de cresa si de vacanta  emise de Edenred, cel mai mare emitent de tichete din Romania. 50% din companii utilizeaza aplicatiile de comanda si gestiune a tichetelor oferite de Edenred.

In primul semestru din 2012, procentul de companii-client  Edenred care comanda  tichetele pentru salariati prin intermediul aplicatiilor IT si online oferite de emitent a crescut la 50%, fata de 45% in 2011. 

Companiile-client Edenred pot alege dintre 3 tipuri de aplicatii de comanda: platforma de gestiune Edenred Online, software dedicat sau solutii informatice integrate cu diverse programe de Payroll & HR. 

Aproape 50% dintre companii prefera inca sa comande tichetele pentru salariati prin metode traditionale, transmitand prin fax comenzile.

In general, cu cat companiile au mai multi angajati, cu atat recurg la aplicatii de comanda mai sofisticate, care le usureaza munca de administrare a beneficiilor pentru salariati. Astfel, 75% din companiile cu peste 250 de salariati utilizeaza aplicatii informatice (software si platforma online), procentul scazand la 44% pentru companiile cu mai putin de 10 angajati.

Geografic, nu exista diferente majore intre obiceiurile de comanda ale companiilor, insa in unele judete exista preferinte clare pentru gestionarea informatizata a beneficiilor. Se observa o pondere mai mare a comenzilor informatizate in judetele Ilfov (64%), Bucuresti (60%), Timis si Satu Mare (56%), fata de media de 50% la nivelul tarii. 

Comenzi prin :

  • Software dedicat
  • Solutii integrate cu programe de Payroll
  • Online: platforma Edenred Online

Se remarca o orientare crescuta catre comenzi online in judetele Gorj (31%), Olt (30%), Mehedinti (29%), Calarasi (26%), Arges, Neamt si Teleorman (23-24%), fata de media nationala de 18%.

Edenred a lansat recent cea mai performanta aplicatie online de management al tichetelor, prin care clientii pot plasa facil comenzi de tichete, de la cele mai simple pana la cele cu un grad mare de complexitate (tichete nominale, puncte de livrare multiple, centre de cost multiple etc), pot descarca documente financiare (facturi etc.) si pot urmari online stadiul livrarii comenzilor.

« Aplicatiile informatice de comanda permit companiilor o economie de timp considerabila in calcularea necesarului de tichete, in distribuirea ulterioara a tichetelor catre salariati si in administrarea bugetelor si costurilor cu personalul, sarcini consumatoare de timp pentru departamentele de resurse umane. », a declarat Iulian Alexe, director de marketing al Edenred. 

Aplicatiile de comanda sunt dezvoltate si puse la dispozitia clientilor gratuit de catre Edenred. 

Prin aplicatiile informatice si online se pot comanda si gestiona toate tipurile de tichete pe care compania le emite in Romania: tichete de masa Ticket Restaurant, tichete cadou Ticket Cadou, tichete de vacanta Ticket Vacanta, tichete de cresa Ticket Cresa, tichete medicale Ticket Medica si tichete sociale Ticket Asist.  

Ultimele stiri pe BankNews.ro: