MasterCard isi extinde leadership-ul global in plati mobile, prin parteneriate telecom bazate pe inovatie
Data publicarii: 23-10-2012 | Finante-Banci
MasterCard si-a consolidat pozitia de lider in plati mobile, anuntand doua noi parteneriate cu T-Mobile si Orange, in Polonia. Aceste parteneriate confirma tendinta furnizorilor de telecomunicatii mobile de a dezvolta optiuni de plati contactless pentru clientii lor si confirma statutul MasterCard de partener predilect al industriei de telecomunicatii mobile.
"2012 a fost pana acum un an semnificativ pentru MasterCard, in care am acordat o mare importanta parteneriatelor cu furnizorii de servicii de telecomunicatii din toata lumea”, a declarat Jorn Lambert, Director Emerging Payments, MasterCard Europe. "Impreuna oferim un plus de valoare consumatorilor din toata lumea, prin alaturarea capacitatii MasterCard in ceea ce priveste inovatia si tehnologiile de plata, cu dezvoltarile tehnologice ale retelelor furnizorilor de telecom.”
Parteneriatele cele mai importante din 2012 includ:
T-Mobile si MasterCard au anuntat ca vor oferi clientilor posibilitatea de a efectua plati mobile bazate pe tehnologia NFC, in Polonia, incepand cu 29 octombrie. Serviciul va fi lansat impreuna cu patru banci si va fi disponibil ca parte din MyWallet. Noul proiect reprezinta una dintre primele solutii comerciale implementate in Europa si permite integrarea tuturor functionalitatilor cardurilor de debit si credit, precum si a altor servicii, pe telefon.
MasterCard, Orange Polonia si mBank au anuntat ca vor introduce Orange Cash in Polonia, incepand cu luna noiembrie 2012. Consumatorii polonezi vor putea sa faca plati rapide, confortabile si sigure cu smartphone-ul peste tot unde MasterCard PayPass este acceptat.
Vodafone Italia si MasterCard au lansat Smart Pass NFC, un nou sistem de plata integrat in telefon. Avand ca punct de pornire Milano, faza experimentala a proiectului permite consumatorilor sa cumpere bunuri si servicii cu telefoane smart echipate cu MasterCard PayPass, la terminalele acceptatoare.
MasterCard si NTT DOCOMO, INC., compania lider din Japonia pe segmentul operatorilor mobili si al furnizorilor de servicii integrate centrate pe mobilitate, a selectat MasterCard drept partener pentru a dezvolta optiuni de plati contactless pentru consumatorii japonezi. Colaborarea va conecta reteaua de plati nationale a DOCOMO la nivel mondial, permitand clientilor care fac plati mobile prin sistemul iD cu telefoane smart compatibile sa plateasca si in afara Japoniei, oriunde este acceptat MasterCard PayPass.
Turkcell si MasterCard au lansat unul dintre cele mai avansate portofele mobile din lume - Turkcell Wallet - in parteneriat cu 14 banci din Turcia, combinand multiple solutii pe o singura platforma de comert electronic si de plata, care este compatibila cu toate telefoanele mobile. Turkcell Wallet integreaza mai multe servicii: plati mobile, mobile banking si programe de loialitate pe telefoanele mobile.
MasterCard si Everything Everywhere, cea mai mare companie de telecomunicatii din Marea Britanie, au anuntat un parteneriat exclusiv, pe o perioada de 5 ani, pentru a oferi solutii de plata mobile si digitale celor 27 de milioane de clienti Everything Everywhere din Marea Britanie.
MasterCard si Deutsche Telekom au anuntat un parteneriat in Europa, ce permite consumatorilor sa isi foloseasca telefoanele mobile ca mijloace confortabile si sigure de plata. Scopul parteneriatului este sa faca posibila plata cu telefonul mobil pentru cele 93 de milioane de clienti Telekom din Europa.
Thomas Kiessling, Chief Product and Innovation Officer, in cadrul Deutsche Telekom, spune: "Acesta este un pas urias in strategia noastra de a dezvolta platile mobile. Avem in MasterCard un partener cunoscut si cu experienta, care poate genera cresteri pe acest segment important de piata. Vrem sa construim un sistem complet in jurul platilor mobile, astfel incat Telekom sa isi atinga obiectivul de a fi partenerul numarul 1 in preferintele clientilor.”
Furnizorii de servicii wireless si producatorii de telefonie mobila investesc in dezvoltarea de noi tehnologii, precum Near Field Communication (NFC), care sa permita plati contactless. MasterCard isi imbunatateste reteaua de plati, dar lucreaza si cu partenerii comerciati pentru a aduce serviciile PayPass la POS-urile comerciantilor. MasterCard PayPass a devenit tehnologia contactless preferata de comercianti, prin intermediul parteneriatelor, noilor terminale si al dezvoltarii telefoanelor mobile compatibile cu tehnologia NFC. Parteneriatele cu comerciantii au ajutat reteaua de plata contactless PayPass sa creasca la peste 500.000 de locatii acceptatoare in 41 de tari.
Potrivi unor estimari independente privind cresterea industriei, terminalele de plata NFC la nivel global ar putea ajunge la 43,4 milioane de unitati pana in 2017, ceea ce dovedeste potentialul foarte mare al segmentului de plati contactless.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut