Cumparaturile din Carrefour se platesc mai rapid cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass si se premiaza pe loc
Data publicarii: 30-10-2012 | Finante-Banci
- Fiecare tranzactie contactless, indiferent de valoare, efectuata cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, e recompensata pe loc cu o doza de Coca-Cola Zero
- Promotia este disponibila pana la 31 decembrie, in toate cele 24 de hipermarketuri Carrefour
MasterCard desfasoara o noua campanie promotionala ce are in centru platile contactless, la comerciantii din Romania. Pentru o perioada de 2 luni, toti cei care isi achita cumparaturile in hipermarketurile Carrefour din tara, platind contactless cu MasterCard PayPass sau Maestro PayPass, primesc pe loc o doza de Coca-Cola Zero de 330 ml. In cadrul promotiei participa toate cardurile si dispozitivele bancare PayPass, folosite pentru plati la terminalele ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass.
In acest moment, produsele MasterCard PayPass si Maestro PayPass sunt disponibile clientilor BRD, BCR, Citibank si ING Bank si pot veni atat sub forma unui card bancar, cat si sub forme neconventionale precum stickere, brelocuri, ceasuri sau telefoane.
In cadrul campaniei se vor acorda 30.000 de doze de Coca-Cola Zero, iar o persoana va primi premiul de fiecare data cand utilizeaza dispozitivul contactless.
"Dupa initiativele de incurajare a platilor contactless in transportul in comun - in Sibiu si Bucuresti, acum, timp de doua luni, alaturi de Carrefour, vrem sa ii recompensam pe utilizatorii de carduri nu doar cu timpul scurt petrecut la casa, ci si cu premii oferite pe loc, la fiecare plata cu PayPass”, spune Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, in cadrul MasterCard Europe.
"Cu aceasta campanie ne propunem sa venim in intampinarea clientilor nostri cu solutii pentru reducerea timpului petrecut la casa si sa aratam ca PayPass este cea mai rapida modalitate de plata. Campania este binevenita, mai ales in perioada imediat urmatoare, cand casele din hipermarketuri vor fi suprasolicitate”, a declarat Ramona Hustiu, manager sector servicii in Carrefour Romania.
In paralel cu initiativa promotionala de la Carrefour, MasterCard, alaturi de regiile autonome de transport Metrorex si Tursib, deruleaza doua campanii pentru calatoriile platite cu dispozitivele contactless, direct la portile de acces din metroul bucurestean, respectiv direct in autobuzele din Sibiu.
Tehnologia PayPass permite utilizatorilor sa faca plati, simplu si rapid, cu carduri sau dispozitive contactless, prin simpla apropiere a acestora de un terminal contactless ce afiseaza marcile MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Pentru efectuarea tranzactiei, clientii nu mai trebuie sa dea cardul din mana, iar pentru plati mai mici de 100 lei, nu mai este solicitata introducerea codului PIN sau semnarea chitantei.
In acest moment, in Romania, exista patru emitenti de carduri contactless: BRD, BCR, Citibank® si ING Bank. La nivel mondial, PayPass poate fi utilizat in 41 de tari, in aproximativ 500.000 de locatii de acceptare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut