Tranzactiile prin internet efectuate de clientii companii ai BRD au crescut cu o treime anul acesta

Data publicarii: 31-10-2012 | Finante-Banci

BRD, a doua banca locala dupa activele detinute, a creat o noua versiune a serviciului de internet banking pentru companii, prelucrarea operatiunilor urmand sa aiba loc in timp real, in timp ce programul tranzactional a fost prelungit. Clientii vor putea sa-si gestioneze conturile si sa efectueze transferuri timp de 24 de ore pe zi.

Operatiunile efectuate de clienti prin internet banking pot fi transferuri in lei sau in valuta, plati de taxe si impozite, schimburi valutare sau constituirea de depozite in lei si valuta.

Comisioanele percepute de banca pentru operatiunile prin internet banking sunt cu 35% mai mici fata de comisioanele standard afisate in sucursale. Valoarea operatiunilor realizate prin internet banking de clientii companii ai BRD a crescut cu 35% in primele noua luni, in timp ce numarul tranzactiilor a fost cu 22% mai mare. Bancherii incearca in prezent sa mute o parte mai mare a operatiunilor efectuate in sucursale catre canalele alternative de internet si phone banking.

Integral in Ziare.com