Google il trimite astazi pe Dracula pe ecranele a 1,5 miliarde de utilizatori
Data publicarii: 08-11-2012 | Diverse
Cea mai vasta reclama facuta vreodata personajului Dracula este cea operata astazi de Google care il trimite pe celebrul personaj pe ecranele a circa 1,5 miliarde de utilizatori ai paginii de web. Logo-ul de astazi de pe pagina de pornire de la Google, care sarbatoreste ziua de nastere a scriitorului irlandez Abraham Stoker, este o trimitere implicita spre Transilvania, adica spre Romania, prin intermediul legendei Dracula.
Este o dovada a potentialului imens al acestui personaj care fascineaza in continuare milioane de oameni din intreaga lume si care reapare in diverse ocazii la nivel global, afirmandu-si puterea de brand unic si irepetabil.
Romania nu o sa aiba niciodata un brand turistic mai puternic decat cel al lui Dracula si ar fi nevoie de PIB-ul tarii pe un an de zile ca sa reusim o promovare similara cu cea care i se face anual acestei legende, fara niciun ban din partea noastra, in lumea intreaga. Nu ne vom permite niciodata sa investim in promovarea noastra turistica la nivelul la care se investeste in Dracula la nivel mondial si atunci ar trebui doar sa ne asociem cu legenda sa si sa aducem turistii pe urmele sale de poveste, acolo unde imaginarul se intalneste cu istoria.
Este timpul sa luam in serios asocierea noastra ca brand turistic cu personajul Dracula, daca vrem sa profitam de cei 1,5 miliarde de vizitatori ai Google care vor vedea astazi descrierea vizuala a povestii respective, de milioanele de oameni din lumea intreaga care au vazut si vor viziona in continuare filmul Hotel Transylvania, ca si toate filmele dedicate faimosului personaj, si daca vrem sa oferim lumii din punct de vedere turistic, imagologic si conceptual ceva unic si fara concurenta.
Dan Matei Agathon
Presedinte
Federatia Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS)
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut