Universitatea Internationala din Monaco lanseaza un Master in Digital Marketing pentru a raspunde cererii de pe piata muncii
Data publicarii: 13-11-2012 | HR/Cariere
Internetul a modificat cu totul peisajul schimburilor comerciale. Site-urile internet, care nu erau decat vitrina intreprinderilor, au devenit adevarate motoare de dezvoltare ale acestora. Astfel, ceea ce numim internet marketing nu mai este o ramura a marketingului, ci o parte fundamentala din strategia de dezvoltare a unei intreprinderi. In ziua de astazi, pentru a putea mentine o competitivitate crescuta, companiile sunt obligate sa aiba o strategie de marketing online. Din pacate, putine persoane sunt formate pentru a intelege toate mecanismele care pot fi utilizate pentru dezvoltarea afacerilor cu ajutorul internetului. Pentru a raspunde acestei evolutii si noilor cereri pe care web marketingul le-a generat pe piata fortei de munca, Universitatea Internationala din Monaco (IUM), membra a grupului INSEEC, a lansat, in toamna aceastui an, programul de Master in Digital Marketing.
Formarea noilor manageri ai Internetului
Acest program ofera studentilor posibilitatea de a acumula cunostintele specifice acestui domeniu, pentru a se putea adapta apoi evolutiei sale permanente. «Trebuie mai intai invatate bazele si tehnicile managementului de proiect. O data cunoscute, acestea trebuie aplicate si studentii sunt astfel indrumati ca sa aiba o viziune globala despre ceea ce este de facut », explica Stephane Cozzo, Directorul Masterului in Digital Marketing. « In ziua de astazi exista numai experti specializati intr-un domeniu precis, ca webdesignerii de exemplu. Cu Masterul nostru in Digital Marketing dorim sa formam "dirijorii orchestrei”, care vor dispune de o cunoastere globala a instrumentelor pe care le ofera internetul.»
Bazele teoretice ale Masterului in Digital Marketing sunt completate prin studii practice precum stagii si proiecte individuale in partenariat cu intreprinderi renumite. «Ținand cont de aceasta realitate, ni s-a parut crucial sa orientam masterul nostru spre o dimensiune practica, pentru a-i face pe studentii nostri operationali inca de la obtinerea diplomei.» continua Stephane Cozzo, el insusi fost director de agentie web.
65% din corpul profesoral este format din consultanti profesionisti specializati in web marketing, retele sociale, referentiere, marketing mobil, Social si Serious Gaming, management de proiect internet (Agile), noi modele economice ale internetului, legi privind informatica, internet. Studentii vor avea astfel posibilitatea de a participa la conferinte specializate pe tema marketingului digital si vor putea vizita si intreprinderile partenere bazate la Monaco, Sophia-Antipolis, Paris si Londra.
Programul, predat in engleza, destinat unui grup de numai douazeci de studenti pentru a crea o «dinamica de grup», a atras deja candidati din lumea intreaga (India, Portugalia, Italia, Maroc, Singapore, Franta, Statele Unite).
Posturi vizate
Acest program are ca scop promovarea managerilor cu competente transversale pentru a raspunde diferitelor nevoi ale intreprinderilor in domeniul strategiei de marketing online. Acesti manageri de tip nou vor putea viza posturi cheie, de exemplu: responsabil cu retelele sociale, sef de proiect multimedia, manager in web marketing, responsabil e-comert sau creator de intreprindere cu domeniul de activitate in web 2.0.
Informatii practice
Masterul in Digital Marketing presupune cursuri fundamentale, cursuri specializate si un stagiu de 6 luni. Inscrierile sunt deschise pana pe 20 decembrie pentru cursurile care vor incepe in ianuarie 2013.
Se pot inscrie cei care au patru ani de cursuri universitare dupa bacalaureat (Bac +4 , nivel Master).
Mai multe informatii despre program:http://master.monaco.edu/master-programs/master-digital-marketing.cfm
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut