Banca Comerciala Carpatica adauga un beneficiu inovativ Serviciului SMS Alert pentru clientii persoane juridice
Data publicarii: 16-11-2012 | Finante-Banci
Banca Comerciala Carpatica lanseaza o noua optiune in cadrul serviciului SMS Alert pentru clientii persoane juridice: alerta prin SMS a instrumentelor de debit aflate in decontare .
Serviciul SMS Alert pentru clientii persoane juridice este un instrument modern de informare asupra tranzactiilor efectuate cu cardul, care se extinde acum si asupra instrumentelor de debit aflate in decontare, oferind control si siguranta, prin:
- control imediat asupra situatiei contului
- control asupra tranzactiilor realizate cu cardul
- informare asupra instrumentelor de debit aflate in decontare
Alerta SMS va fi transmisa sub forma de mesaj text, pe telefonul mobil al clientului, cu o zi inainte de debitarea contului si va contine: tipul instrumentului de debit, referinta instrumentului de debit, beneficiarul instrumentului de debit si suma de plata.
In vederea promovarii acestui produs inovativ pe piata bancara romaneasca BCC desfasoara o campanie promotionala adresata clientilor persoane juridice. Pana la data de 15.01.2013, clientii care au instrumente de debit in decontare vor primi gratuit mesaje ce vor cuprinde informatii privind tipul instrumentului de debit, referinta lui, beneficiarul si suma de plata
La finele campaniei promotionale, clientii care doresc sa primeasca in continuare alerte SMS pot sa opteze pentru una din cele doua variante disponibile:
- a) Alerta integrala - banca trimite SMS pentru toate tranzactiile derulate prin intermediul cardului (plati si retrageri numerar) si pentru instrumentele de debit aflate la plata, indiferent de valoarea acestora.
- b) Alerta personalizata - banca trimite SMS pentru tranzactiile de retragere numerar de la ATM, plati la POS si plati pe Internet, de valoare mai mare sau egala cu pragul de alertare stabilit de client si/ sau pentru instrumentele de debit aflate la plata, indiferent de valoarea acestora.
"Acest serviciu este cu adevarat necesar firmelor care doresc sa aiba un control permanent asupra sumelor de bani tranzactionate. Clientii sunt astfel informati in timp real si despre instrumentele de debit aflate in decontare, aditional SMS-ului transmis de banca asupra modului in care sunt utilizate cardurile companiei.” declara George Ciobanasu, Director General Adjunct Banca Comerciala Carpatica.
Mai multe informatii despre acest serviciu sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea IMM si Corporate > Servicii > SMS Alert PJ.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut