Institutiile financiare lanseaza oferte pentru micii intreprinzatori. Bancile ataca timid piata IMM-urilor

Data publicarii: 16-11-2012 | Finante-Banci

Intr-o piata in care doar una din cinci IMM-uri se mai hazardeaza sa contracteze un credit, institutiile financiare vin cu oferte speciale la alte produse bancare destinate micilor intreprinzatori. Printre acestea se numara servicii de banking specializate pentru segmentul de business si comisioane zero la operatiunile in cont, pe o perioada determinata. Totusi, bancile continua sa promoveze si imprumuturile pentru investitii, in special cele adresate companiilor cu cifra de afaceri sub 1 milion de euro.

 Banca Romaneasca - "Afacerea mea”

 Banca Romaneasca a lansat pachetul "Afacerea mea”, un instrument bancar destinat intreprinderilor mici, care include produsele si serviciile bancare cel mai des utilizate de aceasta categorie de clienti companii. Pachetul de plati "Afacerea mea” permite clientilor persoane juridice si persoane fizice autorizate, indiferent de forma de organizare, un contact permanent cu fondurile lor - 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana -, prin folosirea cardului de debit sau a serviciului de internet banking. Avantajele sunt comision unic pentru cele trei produse, mobilitate prin acces 24/7 la cont, precum si recompensare financiara raportata la volumul de tranzactii efectuate prin conturile deschise, cu o recompensa maxima lunara de 80 de lei, virata clientilor in data de 5 a fiecarei luni.

Banca Transilvania - Contul "Primul An Gratuit”

 Banca Transilvania a venit pe piata cu un nou produs, Contul "Primul An Gratuit”, destinat intreprinzatorilor aflati la inceput de drum, cu firme care nu au implinit inca 12 luni de functionare. Astfel, antreprenorii vor putea lucra gratuit cu BT in primul an de existenta al companiilor acestora, ceea ce reprezinta o premiera pe piata din Romania.

Integral in Puterea.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: