Expertii seniori din domeniile financiar si telecom s-au reunit in cadrul seminariilor Predictive Analytics, organizate de Predicta Romania
Data publicarii: 20-11-2012 | Diverse
Filialele locale ale companiilor Predicta, liderul solutiilor de analiza predictiva, si IBM, cel mai mare furnizor de solutii IT, au organizat seminariile Predictive Analytics pe 7 si 8 noiembrie 2012. Evenimentul s-a desfasurat pe durata a doua zile, primul seminar fiind dedicat specialistilor din domeniul financiar iar cel de-al doilea, specialistilor din industria de telecomunicatii.
Prin intermediul seminariilor de analiza predictiva, Predicta Romania si-a propus sa ajute specialistii din pozitii de conducere ai institutiilor financiare romane si ai companiilor de telecomunicatii sa genereze valoare folosind instrumente de analiza predictiva, prin:
- Identificarea si targetarea clientilor potriviti pentru initiativele de up-selling si cross-selling;
- Crearea unei perspective complexe asupra fiecarui client in parte;
- Intelegerea ciclului de viata a clientilor si maximizarea profitabilitatii;
- Crearea unor politici de pret adaptate riscurilor si relatiei cu clientul.
La eveniment au fost prezenti experti si practicieni de top in analiza predictiva, printre care: Fotis Koutsoumpos - Services Director, Predicta; Konstantinos Tsiptsis - Autor al cartii Data Mining Techniques in CRM , Eurobank; Vlassis Papapanagis - Operations Director, Predicta; Stefan Baciu - Business Analytics Marketing Manager, IBM; Onut Dragomirescu -Business Analytics Sales Leader for Romania & Moldova, IBM.
Peste 30 de specialisti, din pozitii de top si middle management, ai principalelor institutii financiare si operatori de telefonie din Romania au luat parte la seminariile de analiza predictiva desfasurate pe parcursul celor 2 zile. "Folosirea tuturor informatiilor disponibile despre client cu ajutorul instrumentelor de analiza predictiva poate ajuta companiile sa-si creasca veniturile din vanzari cu pana la 20-25%. Cred ca am adus specialistilor romani o perspectiva noua asupra managementului relatiei cu clientii si un instrument fundamental pentru a face fata unui mediu atat de concurential”, declara Vlassis Papapanagis - Operations Director, Predicta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut