Black Friday 2012 - ziua portilor deschise pentru oferte turistice la preturi fara concurenta
Data publicarii: 20-11-2012 | Turism
Touroperatorul MAREEA - lanseaza in premiera, Black Friday 2012 - campanie afiliata conceptului de reduceri consistente valabile numai vineri, 23 noiembrie a.c., in intervalul orar 07.00 - 24.00.
Campania Black Friday MAREEA ofera reduceri de pana la 40% la o serie de destinatii turistice atat pentru sezonul estival 2013, dar si pentru acest an, indiferent de lunile in care turistii isi aleg sejururile dorite.
Astfel, turistii familiarizati cu conceptul Black Friday si nu numai acestia, vor avea posibilitatea de a-si alege (online) vacantele, la preturi fara concurenta in destinatiile dorite, din care amintim: Litoralul romanesc - prezent cu toate statiunile, Grecia continentala (Halkidiki si Riviera Olimpului), Grecia insulara (Creta, Rhodos, Kos si Thassos), Bulgaria (Albena, Nispurile de aur, Sf. Constantin si Elena, Sunny Beach), munte si statiuni balneare, etc.
MAREEA, impreuna cu partenerii sai au inteles sa raspunda asteptarilor turistilor si sa ofere aceasta oportunitate deosebita, numai pentru ziua de 23 noiembrie - Black Friday 2012.
Datorita reducerii aplicate, de pana la 40% la pachetele de vacanta, care este mai presus de ofertele obisnuite de sezonalitate tip Early Booking, Black Friday se supune conditiilor generale ale acestui tip de campanie.
In acest sens, turistii amatori de reduceri si economii importante, trebuie sa fie pregatiti sa rezerve si sa achite online sau direct in agentii pachetele turistice.
Pentru a raspunde in mod eficient solicitarilor campaniei Black Friday 2012, MAREEA a alocat pe parcursul zilei de 23.11.2012, resurse importante pentru suplimentarea numarului de consultanti de turism, care gestioneaza solicitarile directe si rezervarile din mediul online (www.mareea.ro) dar si cei care se ocupa de Call Center-ul dedicat - *9988 valabil in toate retelele de telefonie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut