125 de retaileri americani, accesibili consumatorilor internationali printr-un parteneriat PayPal - FiftyOne
Data publicarii: 21-11-2012 | IT&C
PayPal si platforma FiftyOne, leader international in solutii de e-commerce, au incheiat un parteneriat care ofera suport pentru platile internationale mobile si online, efectuate in 18 valute si realizate prin intermediul PayPal. Aceasta colaborare pune la dispozitia clientilor internationali mai multe optiuni de plata in peste 125 de magazine ale unor retaileri americani importanti prezenti pe platforma FiftyOne, inclusiv branduri cunoscute precum Aeropostale, Bloomingdale's, Macy's, Neiman Marcus, Overstock, Saks Fifth Avenue, The Children's Place sau Under Armour.
"Principala noastra prioritate este sa ajutam la dezvoltarea comertului international, iar piata americana este una dintre cele mai populare destinatii pentru cumparatorii din Europa Centrala si de Est. Indiferent daca este vorba de achizitia de haine, incaltaminte sau accesorii pentru locuinta realizate de la principalii retaileri online din Statele Unite, PayPal si FiftyOne le ofera consumatorilor posibilitatea sa cumpere rapid si in conditii de siguranta”, spune Damien Perillat, Regional Manager PayPal Central & Eastern Europe.
"PayPal are o prezenta tot mai pregnanta in mixul metodelor de plata folosite de clientii nostri internationali. Retailerii americani se bazeaza pe FiftyOne pentru a intra pe noi piete, iar reteta succesului este reprezentata de localizarea experientei. A le oferi cumparatorilor optiuni de plata familiare, cu preturi in moneda locala, este de natura sa imbunatateasca experienta de consum si sa genereze incredere”, declara Michael DeSimone, CEO FiftyOne Global Ecommerce.
Prin intermediul FiftyOne, brandurile si retailerii din Statele Unite ajung la consumatori din peste 100 de tari si teritorii, care realizeaza achizitii in peste 60 de valute. Ca urmare a parteneriatului incheiat, PayPal figureaza ca optiune aditionala de plata pentru cumparatorii din 30 de tari si teritorii. Dintre valutele introduse ca optiune de plata in cadrul acestui parteneriat fac parte realii brazilieni, francii elvetieni, coroanele cehesti, daneze, suedeze si norvegiene, dolarii Hong Kong, singaporezi, taiwanezi si neo-zeelandezi, forintii, Shekelii, yenii, pesos si lirele turcesti.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall