Peste 4,1 milioane de romani se pregatesc de Black Friday, de doua ori mai multi decat in 2011
Data publicarii: 21-11-2012 | Diverse
Peste 4,1 milioane de romani se pregatesc de ziua celor mai mari reduceri (Black Friday), din data de 23 noiembrie 2012, de doua ori mai multi decat anul trecut, peste 59% dintre acestia manifestandu-si intentia de a cumpara produse in aceasta zi, conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown.
"La prima editie a zilei cu cele mai mari reduceri din an, adusa anul trecut in Romania de eMAG, circa doua milioane de romani au vanat ofertele retailerilor online si offline. Anul acesta, interesul publicului fata de aceasta zi s-a dublat, 4,1 milioane de romani urmarind pe 23 noiembrie promotiile retailerilor. Dintre acestia si-au manifestat intentia de cumparare 59,3%, respectiv 2,43 milioane de romani", se arata in studiul mentionat.
Studiul - realizat pe un esantion de 2.000 de respondenti, reprezentativ pentru populatia Romaniei din mediul urban si rural, cu varste cuprinse intre 18 si 65 de ani - a aratat ca 27,2% dintre consumatori sunt deja familiarizati cu acest eveniment de shopping si asteapta sa vada care vor fi ofertele in acest an. Eroarea de esantionare a studiului este de +/-2,2%.
Anul trecut in Statele Unite 226 de milioane de oameni au vanat reducerile de Black Friday, adica mai bine de 72% din totalul consumatorilor americani.
"Dintre toti cei care si-au manifestat intentia de a cumpara de Black Friday, 28,9% au spus ca vor sa cumpere ceva de la eMAG. Ne asteptam ca inca din primele ore sa avem un trafic de circa 700.000 de vizitatori pe site, iar pe intreaga zi sa primim pana la 2 milioane de vizite. Pentru a face fata avalansei de trafic compania a investit in ultimele luni peste 200.000 euro in infrastructura IT si a modificat procedura de comanda pentru produsele din promotiile de Black Friday", a declarat Radu Apostolescu, vicepresedinte si director de dezvoltare eMAG.
Acesta a precizat ca niciun magazin offline nu ar putea sa suporte 2 milioane de vizite intr-o singura zi, in conditiile in care cel mai mare mall din Romania e traversat intr-o zi extrem de aglomerata cel mult 100.000 de oameni.
Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert online din Romania. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si opt showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Brasov, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall