Escrocheriile, dificil de descoperit si solutionat. Asiguratorii, loviti de retelele de fraudatori
Data publicarii: 23-11-2012 | Finante-Banci
Fraudarea politelor CASCO, cat si a celor RCA reprezinta o problema tot mai mare pentru firmele de asigurari, acest gen de escrocherii fiind dificil de descoperit. Potrivit reprezentantilor principalilor jucatori din piata de asigurari, indivizii care se preteaza la inselaciuni sunt foarte inventivi, punand la grea incercare capacitatile investigatorilor. Cresterea fraudarii este pusa, de unii specialisti, pe seama constatarii amiabile a accidentelor, acest lucru facand aproape imposibil de detectat anumite situatii in care cele doua parti se inteleg sa declare acelasi lucru asiguratorului. Mai mult, datele CSA arata ca, in primul semestru al acestui an, s-a inregistrat o daunalitate de aproape 150%, cifra pe care brokerii de asigurari o numesc "ingrijoratoare”.
SAFETY BROKER: Daunalitate de 150% in semestrul I din 2012
Potrivit lui Viorel Vasile, Managing Partner Safety Broker, clientii sunt profund nemultumiti de calitatea serviciilor oferite de firmele de asigurari. "Conform comunicarilor CSA, cea mai mare daunalitate se inregistreaza in primul semestrul al lui 2012 si este de aproape 150%. Aceasta cifra e ingrijoratoare cu atat mai mult cu cat exista doua tendinte care vor conduce cu siguranta, in acest an, la agravarea situatiei, acestea fiind dauna medie in crestere si frecventa ridicata a daunelor. Ingrijorator la politele CASCO este faptul ca detinatorii acestora sunt nemultumiti de calitatea serviciilor oferite de asiguratori si o mare parte din ei renunta sa le reinnoiasca. Luand in calcul si scaderea pietei de leasing, aceasta tendinta a condus la o contractare semnificativa a subscrierilor pe aceasta forma de asigurare facultativa, care, cu putin timp in urma, era motorul cresterii pietei asigurarilor”, a declarat Viorel Vasile.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut