Reactie RCS & RDS relativ la prezenta canalelor Discovery in reteaua Digi TV
Data publicarii: 27-11-2012 | Media
RCS & RDS nu intentioneaza sa renunte la difuzarea canalelor documentare ci doar sa le inlocuiasca pe unele dintre acestea.
Compania noastra nu poate fi de acord sa continue difuzarea canalelor Discovery, cu plata unor tarife de 3 ori mai mari decat cele pentru alte canale similare, pentru toti abonatii sai, in conditiile in care cota medie de audienta a canalelor Discovery este de aproximativ 1%. Nu putem accepta principiul: 1% doresc si 100% platesc!
Intrucat tarifele Discovery au fost intotdeauna in DOLARI SUA, desi abonamentele noastre sunt platite in LEI, sumele solicitate de grupul Discovery, numai pentru Romania, au crescut continuu de-a lungul anilor, indiferent de criza economica sau de ratele de schimb valutar. Astfel, echivalentul in lei al sumelor din 2012 este de DOUA ORI mai mare decat al celor din 2008, adica o crestere cu 100% in 4 ani.
Argumentele legate de criza economica, de scaderea puterii de cumparare a consumatorilor sau de impactul ratei de schimb valutar, nu au fost niciodata acceptate de grupul Discovery. In ultimele saptamani, grupul Discovery a acceptat pentru prima data sa discute despre anumite concesii, dar acestea nu rezolvau problemele de fond, venind doar in perspectiva intreruperii difuzarii canalelor sale la terminarea contractului.
Compania noastra nu poate accepta pozitia grupului Discovery, care, in plina criza economica mondiala, solicita sa i se garanteze un anumit nivel de venituri, indiferent de calitatea emisiunilor canalelor sale, de vechimea acestora, de numarul de repetari si de volumul publicitatii transmise de canal, in dauna emisiunilor propriu-zise.
Grupul Discovery a refuzat propunerea noastra de a crea un pachet distinct, care sa contina toate canalele sale, la un tarif stabilit de Discovery, pachet disponibil abonatilor interesati, dar fara costuri nejustificate pentru abonatii care nu il solicita.
RCS & RDS va difuza in continuare canale documentare de calitate, produse de furnizori reputati, dar nu va accepta ca abonatii sai sa fie fortati sa suporte costuri nejustificate, la presiunea oricarui furnizor care doreste sa isi realizeze planurile, in detrimentul lor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall