Magazinele online si-au majorat vanzarile cu 325% datorita vanzarilor Black Friday

Data publicarii: 27-11-2012 | Afaceri

Magazinele online care au implementat promotii pe 23 noiembrie 2012, de Black Friday, si-au majorat vanzarile cu 325% fata de ziua anterioara, conform datelor din sistemul PayU, remise luni AGERPRES.

Fata de Black Friday din 2011, numarul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o crestere a numarului de tranzactii de 104% pe 23 noiembrie 2012 fata de 25 noiembrie 2011. 

Cele mai mari cresteri au fost inregistrate de segmentul IT&C, romanii cheltuind vineri cu 307% mai mult pentru produse din aceasta categorie fata de alte zile ale saptamanii trecute. Din acelasi segment provine si tranzactia cu cea mai mare valoare, insumand 6.900 de euro. 

Alte cresteri importante au avut loc si pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucarii, carti, bijuterii (20%) in timp ce cresteri moderate au fost observate in categoria fashion (8%). 

In ceea ce priveste valoarea medie a unei comenzi cu plata online, cresteri semnificative s-au manifestat in industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro, in timp ce pentru alte categorii de produse, cosul mediu nu a inregistrat evolutii semnificative. 

PayU este furnizor de solutii eCommerce integrate, detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau eCommerce. 

PayU desfasoara operatiuni de integrare plati online pentru peste 18.000 de companii in Europa, Asia si Africa, oferind plati online simple si sigure catre aproximativ 300 milioane de utilizatori de Internet. In Romania, PayU este lider pe piata de plati online, cu peste 2 milioane de tranzactii procesate in 2011, in valoare de 138,8 milioane de euro si o cota de 88% din volumul total al Romcard. 

Sursa: AGERPRES