Care este durata medie a unui apel telefonic si cate mesaje au trimis romanii in prima jumatate a anului
Data publicarii: Astazi, 05-12-2012 | IT&C
Numarul utilizatorilor activi ai serviciilor de telefonie mobila a scazut cu 3,1% in perioada iunie 2011-iunie 2012, la 22,7 milioane, iar traficul de voce a urcat cu 6,2%, la 30,8 miliarde de minute, potrivit datelor ANCOM, autoritatea de reglementare in telecomunicatii, informeaza Mediafax.
"Datele au luat in calcul atat abonamentele cat si cartelele preplatite SIM active din portofoliile Cosmote Romania, Orange Romania, RCS&RDS, Romtelecom, Telemobil si Vodafone Romania", a declarat miercuri directorul Directiei Reglementare din cadrul ANCOM, Eduard Lovin, prezent la un eveniment de specialitate.
Conform ANCOM, numarul cartelelor preplatite a scazut cu 4,7%, la 13,4 milioane, in timp ce abonamentele au cunoscut o reducere de 1%, la 6,36 milioane pe segmentul clientilor persoane fizice, si de 0,01%, la 2,94 milioane, in cazul firmelor.
Rata de penetrare a serviciilor de telefonie a scazut cu aproape patru puncte procentuale fata de decembrie 2011, la 119,2%.
Durata medie a unui apel a fost de 2 minute si 24 de secunde, in urcare cu 7 secunde fata de sfarsitul anului 2011, in timp ce traficul mediu lunar realizat de un utilizator activ a crescut cu 8,3%, la 3 ore si 42 minute.
Clientii operatorilor telecom au transmis, in prima jumatate a anului, 6,7 miliarde de mesaje scrise (SMS), in crestere cu 11% fata de decembrie 2011, din care 93,7% catre alti utilizatori din retea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut