In doar o luna de la lansarea Contului Primul An Gratuit, peste 1.000 de companii au accesat produsul BT
Data publicarii: 07-12-2012 | Finante-Banci
Peste 1.000 de firme aflate la inceput de drum au accesat Contul Primul An Gratuit (www.contgratuit.ro) de la Banca Transilvania, produs lansat pe piata acum o luna. Aproximativ 80% dintre acestea sunt clienti noi ai bancii, iar domeniile in care isi desfasoara activitatea sunt, cu preponderenta: horeca, transporturi, comert electronic, consultanta in management si IT.
Prin Contul Primul An Gratuit, Banca Transilvania sustine firmele in cea mai importanta etapa a acestora, cea de inceput. Produsul se adreseaza companiilor care nu au implinit inca 12 luni de activitate. Datorita Contului Primul An Gratuit, peste 1.000 de firme lucreaza acum gratuit cu BT, in primul lor an de existenta.
Firmele au urmatoarele beneficii la operatiunile in lei, folosind Contul Primul An Gratuit:
- Comision 0 la platile intrabancare si interbancare, efectuate prin BT24 - Internet Banking si Mobile Banking;
- Comision 0 la platile si incasarile intrabancare si interbancare, cu cec si bilet la ordin;
- Comision 0 la incasarile intrabancare si interbancare, cu ordin de plata;
- Comision 0 pentru gestiunea contului curent;
- Abonament gratuit la BT24 Internet Banking si Mobile Banking.
Banca Transilvania are 140.000 de clienti persoane juridice, cu aproximativ 20% mai mult fata de inceputul acestui an.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut