Regrupare pe cea mai dulce piata: ciocolatele Heidi si Kandia devin surori
Data publicarii: 11-12-2012 | Afaceri
Pentru a spori potentialul de dezvoltare al Heidi Chocolat SA ("Heidi") pe piata locala si internationala de retail a ciocolatei premium, Laderach a agreat cu detinatorii Kandia Dulce SA ("Kandia Dulce") vanzarea Heidi. Astfel, Heidi Chocolat si Kandia Dulce vor deveni companii surori, in proprietatea companiei nou create - KEX Confectionery SA, se anunta intr-un comunicat al afiliatilor.
Cine este Heidi
Heidi Chocolat a fost infiintata in anul 1994 si a apartinut integral familiei elvetiene Laderach, detinatoare a Confiseur Laderach AG. Heidi Chocolat este situata in Pantelimon, langa Bucuresti, si are peste 350 de angajati.
Compania este focusata pe segmentul premium si isi comercializeaza produsele sub brandul Heidi. Produsele Heidi sunt in mare parte tablete de ciocolata, dar in portofoliul producatorului sunt incluse, de asemenea, praline, batoane de ciocolata si produse de sezon. Ciocolata Heidi este prezenta in peste 40 de tari din intreaga lume.
Cine este Kandia
Portofoliul actual de produse al Kandia Dulce include Rom, Magura, Primola, Kandia, Laura, Novatini, Cremita, Sugus si Silvana. Avand deja o pozitie de lider in randul producatorilor de ciocolata, biscuiti si produse zaharoase, compania este focusata pe segmentul mainstream atat pe piata din Romania, cat si in pietele externe unde este prezenta prin produsele sale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut