Experiment: Aproape 95% dintre romani considera ca internetul e important in rezolvarea problemelor zilnice
Data publicarii: 13-12-2012 | IT&C
O cercetare online despre consumul de tehnologie in Romania, dublata de un show experimental LIVE cu Vlad Petreanu si Cabral Ibacka, gazduit de Romtelecom - Casa 3PLAY, arata rolul vital pe care il joaca serviciile de comunicatii in rezolvarea provocarilor care apar in viata de zi cu zi. Intrebarea ramane deschisa: cat de bine ne descurcam sa folosim toate tehnologiile si serviciile disponibile pentru a gasi cele mai bune solutii de care avem nevoie?
Inchisi in casa in perioada 3-5 decembrie, Cabral Ibacka si Vlad Petreanu au fost la dispozitia fanilor si s-au lasat filmati LIVE in timp ce incercau sa rezolve diverse provocari folosind doar telefon, tableta si televizor, conectate la serviciile Romtelecom. Miza experimentului LIVE a fost aceea de a duce la limita puterea noilor dispozitive si servicii de comunicatii. Vedetele au primit in total peste 2500 de provocari si au reusit sa duca la bun sfarsit aproape 100.
Show-ul LIVE cu cei doi, difuzat pe internet de la 19:00 la 21:00 pe website-ul campaniei www.casa3play.ro, a fost condimentat cu momente dintre cele mai serioase si emotionante, sau pur si simplu amuzante, care au aratat ca o conexiune buna la internet, o oferta variata de canale TV si telefonie la discretie sunt combinatia ideala pentru o viata usoara si frumoasa.
In paralel cu experimentul LIVE a fost derulat si un studiu online care a aratat ca aproximativ 95% dintre romani considera internetul important in rezolvarea problemelor zilnice. Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentantiv de persoane cu varste cuprinse intre 18-40 de ani, din mediul urban.
Internetul a fost un mare ajutor pentru Cabral si Vlad. Conectati la internet de mare viteza si activi pe retelele sociale, cei doi au putut sa rezolve cea mai mare parte dintre provocari: au invatat sa danseze Gangnam Style, au comandat rapid lapte proaspat sau baloane, au configurat un traseu ieftin pana in Bangkok si au tradus urari de sarbatori in diverse limbi straine.
Un sfert dintre cei intervievati petrec mai mult de doua ore pe zi vorbind la telefon, mai arata acelasi studiu
Fie ca vorbim despre telefonie fixa sau mobila, acest serviciu a fost bine pus la lucru in Casa 3PLAY de catre Cabral si Vlad. In timp ce Cabral a reusit sa convinga o sefa severa sa ii acorde o zi libera unui angajat, Vlad a oferit indicatii precise unei mame internaute sa isi configureze un cont de Facebook.
In ajun de Mos Nicolae, cei doi au reusit chiar sa convinga o pizzerie sa faca o livrare unor persoane fara adapost.
Cei doi s-au intins la vorba si pentru ca apelurile intre Romtelecom si COSMOTE Romania si invers sunt tarifate ca apeluri in retea.
76% dintre romanii din mediul urban au mai mult de un televizor in casa. Daca in topul preferintelor romanilor in ceea ce priveste continutul TV se afla filmele/serialele (70%) si stirile (55%) insotite de documentare (50%), printre ultimele pozitii se situeaza talk-show-urile (21%).
Cabral si Vlad au facut fata cu brio unei provocari cat se poate de serioase si de dificile: au avut grija de o fetita de doar 3 ani, asta si cu ajutorul programelor variate de desene animate de la televizor, disponibile si pe tableta.
Toate inregistrarile din timpul experimentului LIVE sunt disponibile pe platforma www.casa3play.ro.
Romtelecom a fost gazda show-ului, demonstrand intr-un mod inedit si distractiv utilitatea pachetelor personalizate de servicii de televiziune, internet si voce in casa oricarui roman. Pentru derularea acestui experiment, COSMOTE Romania a pus la dispozitie smartphone-uri de ultima generatie si servicii mobile de voce si date.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut