MSPS Marketing and Communication a pus Piraeus Bank Romania pe Facebook
Data publicarii: 13-12-2012 | Finante-Banci
Piraeus Bank Romania si echipa de social media a MSPS Marketing & Communication au colaborat in ultimile patru luni pentru lansarea paginii corporate de Facebook a bancii. Echipa angrenata in proiect este formata din 10 oameni, reprezentanti ai clientului si agentiei.
Cu o rata de aderare de aproximativ 100 de noi fani pe zi, de Facebook a Piraeus Bank Romania a atins un numar de circa 6.000 de sustinatori.
Platforma a fost gandita ca o entitate activa, un spatiu virtual care depaseste zona corporate pentru a merge catre lifestyle, abordat pe mai multe componente, de la tehnologie la viata sanatoasa.
In fiecare luna, pagina de facebook a Piraeus Bank Romania va "apartine” unuia dintre liderii de opinie pe care ii vedem in spatiul public. Astfel, pe rand, invitatii - bloggeri, oameni de presa, etc - vor "apartine” fanilor cu aproape toate informatiile, sfaturile si secretele lor. Vor vorbi despre ceea ce stiu ei mai bine, cu bun simt, umor si prietenie. In luna octombrie, bloggerul si jurnalistul George Buhnici si-a tinut fanii la curent cu tehnologia, subiectul sau preferat, care da si tema unei emisiuni zilnice moderate de acesta. In acest moment pagina de Facebook a Piraeus Bank Romania este "moderata de Cristina Bazavan, care invita userii la dialoguri despre arta si cultura.
"Am dorit ca acest proiect sa adune in jurul lui persoane care au ce spune. Impreuna cu echipa agentiei ne-am propus sa realizam un spatiu creativ, un mediu in care se nasc idei si locul de discutii despre ceea ce e nou, ceea ce conteaza pentru noi si fanii nostri”, mentioneaza Carmen Oprisescu, Marketing Manager Piraeus Bank Romania.
Este un «atelier de dialog» care ne pune la incercare creativitatea, ne obliga sa gasim tot felul de parghii pentru a ne aduna si tine alaturi fanii,” spune Raluca Barbu, Marketing Specialist al Piraeus Bank Romania.
Pentru cei care iubesc competitiile, pagina de Facebook va fi mereu o platforma dinamica. Pana pe 26 noiembrie, aplicatia "Deschide Seifurile” a pus fanii la treaba si i-a trimis pe castigatori intr-o mini-tabara culturala la Sibiu. In perioada 11 - 30 Decembrie fanii sunt invitati sa se antreneze pentru cumparaturile de Craciun printr-o aplicatie speciala.
"Pentru acest proiect ne-am pus in postura utilizatorului de Facebook iar ideile noastre despre ceea ce am dori sa regasim la nivel de informatie pe o pagina s-au transformat in colaborarea noastra cu Piraeus Bank. Vrem sa intram in dialog cu fanii si clientii Piraeus Bank prin dezvaluirea celor mai noi tehnologii, prin abordarea de subiecte de interes general si prin invitarea in acest mediu a unor oameni speciali care sa le impartaseasca din experientele si pasiunile lor si sa fie alaturi de ei. Este un proiect unic in sectorul bancar de social media si succesul este deja vizibil in scurt timp de la lansarea sa,” a adaugat Dimitris Sideridis, Head of Creative Technology si Director General MSPS Marketing & Communication Romania.
Echipele care au lucrat la acest proiect:
Din partea MSPS: Alina Pila - Account Executive, Sabin Belusica - Junior Account Manager, Loredana Buta - Digital Project Manager, Florin Oprea - Senior Web Developer, Bogdan Ciuclaru - Social Media Manager / Copywriter, Oana Manta - Digital Art Director, Aaron Balazs- Creative Director, Dimitris Sideridis - Head of Creative Technology si Director General MSPS Marketing & Communication Romania.
Din partea Piraeus Bank Romania: Carmen Oprisescu - Marketing Manager, Raluca Barbu -Marketing Specialist.
Despre MSPS
MSPS este o agentie de servicii integrate de marketing si comunicare, a carei echipa este formata din profesionisti talentati si creative. MSPS aduce impreuna branduri si oameni prin folosirea unei abordari strategice, planning si expertiza in toate domeniile comunicarii. Compania desfasoara numeroase campanii ATL, BTL si este o prezenta activa in domeniul digital, prin intermediul departamentului specializat de social media si al aplicatiilor online dezvoltate. MSPS colaboreaza cu companii de top din domeniile financiar- Piraeus Bank, telecom - Vodafone si RIM, FMCG -Ifantis, Titan, Unilever etc.
Despre Piraeus Bank Romania
Piraeus Bank Romania este una dintre cele mai bine capitalizate banci de pe piata locala, parte a grupului financiar Piraeus Bank Group.
In cei peste 12 ani de activitate pe piata din Romania, Piraeus Bank si-a construit o retea vasta de unitati si deserveste peste 300.000 de clienti.
Piraeus Bank Group este grupul financiar cu o experienta solida pe segmentele produselor de retail banking si IMM, precum si pe zona pietelor de capital, investitiilor bancare si leasing-ului.
Piraeus Bank Group este o prezenta internationala, concentrata pe zona Europei de Sud-Est dar si pe centrele financiare din Londra si New York.
Piraeus Bank Group are in acest moment sucursale in Grecia, Albania, Bulgaria, Romania, Serbia, Ucraina, Cipru, New York si Londra.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut