Ceva nou in fiecare zi, ca sa ai ce povesti, cea mai recenta campanie de comunicare de la COSMOTE

Data publicarii: 21-12-2012 | IT&C

Cand ai incercat ultima data sa faci ceva iesit din comun? Prin intermediul celei mai recente campanii de comunicare, COSMOTE Romania te provoaca sa raspunzi cu "Acum!” acestei intrebari. Campania "Ceva nou in fiecare zi, ca sa ai ce povesti” se axeaza pe importanta de a trai cat mai multe experiente si de a face lucruri noi in fiecare zi, astfel incat sa ai mai multe de impartasit cu prietenii tai.

"Experimentarea unor lucruri noi reprezinta numai jumatate din distractie si emotie, cealalta jumatate fiind impartasirea povestilor cu prietenii tai. Tinerii sunt de regula conectati cu toata lumea, cu toate noutatile si au nevoie constant de noi experiente cu scopul de a iesi in evidenta si de a impartasi mai mult. Noi intelegem nevoia lor de aventura si de a-si depasi limitele si ii incurajam sa incerce lucruri noi si apoi sa raspandeasca vestea. Ajutandu-i sa fie mereu conectati si sa distribuie experientele lor catre persoanele din jur, ofertele si produsele noastre devin un vehicul de imbogatire a vietilor clientilor nostri”, a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager COSMOTE Romania.

"Aceasta campanie a insemnat ceva nou si pentru noi, in fiecare zi… de filmare: am barbierit un tanar, am "realizat” cea mai mare sarma din Romania si am asistat la un curs de pictura”, a declarat Emil Comsea, Art Director Ogilvy & Mather, adaugand si "Iubesc sa filmez iarna!”.  

Campania a debutat  cu un teaser amuzant, menit sa capteze atentia publicului, avandu-i ca protagonisti pe Smiley si Kotoy, care descopera ca au ramas cu aceleasi lucruri pe care sa si le povesteasca, de aceea simt nevoia sa incerce ceva nou. Spotul TV poate fi vizionat aici.

Primele spoturi TV din platforma de comunicare sunt realizate in tonul perioadei de iarna si de sarbatori, dar cu o intorsatura distractiva si surprinzatoare. Toata lumea gateste sarmale si cozonaci in aceasta perioada, dar cine s-ar astepta la o gasca de 6 baieti incercand sa faca aceste lucruri singuri, cu scopul de a-si surprinde mamele? Smiley, Kotoy si compania au decis sa ia problema in mainile lor si pana cand scot cozonacii din cuptor si sarmalele din oala, fanii vor avea multe momente de distractie asigurate. Toate povestile noi vor fi postate pe pagina de Facebook a campaniei, unde fanii pot alege sau se pot inspira din recomandarile COSMOTE, pentru a avea mai multe lucruri de impartasit.

Din partea COSMOTE Romania, echipa care a coordonat cele doua campanii este alcatuita din: Dana Bursuc - Marketing Communications Senior Manager, Mirela Ghita - Head of Office, Anca Abaza - Senior Brand Manager, Ciprian Postelnicu - Head of Media si Romeo Bunescu - Brand Manager.

Echipa Ogilvy&Mather responsabila cu creatia si executia spotului TV este formata din: Emil Comsea - Art Director, Andreea Chirica - Copywriter, Otilia Mihalcea - Art Director, Titus Dumitrescu - Creative Director, Andreea Hascu - Account Director, Iuliana Grigore - Account Manager, Oana Ioja - Account Executive si Cristian Serban - AV Producer.

Productia a fost realizata cu ajutorul: Family Film - casa de productie si Andreea Paduraru - Director.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: