Clientii retail ai BCR, utilizatori ai Click si Alo 24 Banking BCR, au tranzactionat peste 20 miliarde lei in 2012
Data publicarii: 22-01-2013 | Finante-Banci
Clientii retail ai Bancii Comerciale Romane (BCR) au efectuat, in anul 2012, tranzactii prin internet (serviciul Click 24 Banking) si telefon (serviciul Alo 24 Banking) in valoare de peste 20 miliarde lei, cu aproape 30% mai mult decat in anul anterior.
Cele 20 miliarde de lei tranzactionate prin Click si Alo 24 Banking BCR au fost efectuate in aproximativ 6 milioane de transferuri, din care peste 85% din ele au fost transferuri intra si inter bancare in moneda nationala, iar 15% au fost transferuri in valuta.
"Ne asteptam ca si anul 2013 sa sustina trendul crescator pe care l-am inregistrat anul trecut, mai ales ca in ultimul trimestru, am oferit clientilor nostri multiple modalitati de tranzactionare la distanta si am facilitat accesul acestora la produsele bancare detinute: acces mai facil la serviciile de internet si phone banking, noi servicii de tip mobile banking", a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.
Desi in structura numarului de tranzactii, intre clientii persoane fizice si clientii Micro nu exista foarte mari diferente, microintreprinderile ruleaza peste 85% (adica 18,4 miliarde de lei) din sumele tranzactionate prin internet si telefon.
Cele mai mari cresteri anuale (2012 fata de 2011) ale sumelor tranzactionate prin internet si telefon au fost inregistrate de catre clientii Persoane Fizice Autorizate. Astfel, acestia au efectuat anul trecut tranzactii intra si inter bancare, in lei si valuta, in crestere cu peste 35% fata de anul anterior. Pe urmatorul loc se situeaza clientii Micro care au tranzactionat in 2012 sume cu 30% mai mari decat in 2011.
Sumele tranzactionate de catre clientii persoane fizice au crescut cu peste 8% in 2012 fata de 2011.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut