EximBank vrea sa-si extinda reteaua teritoriala si sa dezvolte o platforma on-line
Data publicarii: 29-01-2013 | Finante-Banci
EximBank se gandeste sa extinda reteaua teritoriala, iar pentru on-line are in lucru o platforma care va optimiza procesul de comunicare cu potentialii clienti, a declarat Traian Halalai, presedintele bancii, in cadrul unei reuniuni a Consiliului de Excelenta in Afaceri al Consiliului National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii, potrivit unui comunicat de presa remis, luni, AGERPRES.
'EximBank este pregatita sa raspunda nevoilor mediului de afaceri tinand cont insa si de directiile strategice venite dinspre Guvern care, suntem siguri, va identifica prioritatile de afaceri pentru sustinerea cresterii economice estimate pentru acest an. In acest moment putem spune ca liniile principale de afaceri pentru EximBank raman operatiunile de import-export si procesul investitional. Suntem dedicati sustinerii exportatorilor romani, dar portofoliul de produse ne permite sa sustinem si proiectele de investitii', a spus Halalai.
In cadrul intalnirii, presedintele EximBank a mentionat o serie de aspecte legate de strategia bancii care are ca principale linii directoare mentinerea unor costuri competitive pentru produsele si serviciile oferite, concomitent cu extinderea ofertei si dezvoltarea canalelor de vanzare, inclusiv extinderea retelei.
'Suntem constienti ca asteptarile mediului de afaceri se indreapta catre o reducere a costurilor pentru produsele si serviciile noastre, dar acest lucru este greu de realizat in aceasta perioada. Ceea ce va pot spune insa este ca ne propunem sa mentinem costurile produselor si serviciilor oferite la limita inferioara a intervalului existent pe piata bancara. Este un efort pe care ni-l asumam si care speram ca va aduce beneficii pentru toate partile implicate', a mai afirmat oficialul bancii.
El a adaugat ca un alt punct pe agenda managementului bancii este demararea unui proces de extindere a retelei teritoriale.
'Foarte curand vom lua decizia finala pe locatii, urmand apoi rapid sa le si deschidem. Speram astfel sa crestem si mai mult gradul de accesibilitate al firmelor la produsele si serviciile noastre. Si tot pentru facilitarea contactului cu mediul de afaceri, intentionam sa dezvoltam canalele de vanzare on-line. Este deja in lucru o platforma on-line care va optimiza procesul de comunicare cu potentialii clienti, oferind posibilitatea unei verificari prealabile a conditiilor de eligibilitate, precum si posibilitatea transmiterii on-line a documentatiei aferente', a precizat Halalai.
EximBank este o institutie specializata al carei portofoliu de produse, axat pe cele trei directii de actiune - finantare, garantare si asigurare, permite bancii sa sustina activitatea si dezvoltarea exportatorilor si a companiilor ce deruleaza proiecte in domenii prioritare pentru dezvoltarea economiei, in special a celor ce contribuie la absorbtia de fonduri europene.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut