Concursul national The Great Business Challenge: O provocare pentru tinerii care vor sa se afirme in lumea afacerilor
Data publicarii: 31-01-2013 | Afaceri
Tinerii care vor sa se formeze ca lideri, care isi propun sa ajunga oameni de afaceri de succes sau au o idee de start-up, dar nu stiu care ar fi etapele pe care ar trebui sa le urmeze, au o noua oportunitate. Facultatea de Management din SNSPA lanseaza concursul national The Great Business Challenge. In perioada 1 februarie - 26 martie 2013, studentii inscrisi la concurs au sansa de a lua contact direct cu mediul de afaceri, de a rezolva propuneri concrete de business si de a castiga internship-uri oferite de companiile partenere pentru a-si pune in valoare ideile si cunostintele acumulate. Prin acest proiect, Facultatea de Management urmareste educarea tinerilor ca viitori manageri, dobandind, totodata, abilitati din zona leadership-ului si a comunicarii in afaceri.
In legatura cu acest concurs, Lucian Anghel, Presedinte al Directoratului si Director General al BCR Pensii, declara: «The Great Business Challenge ar putea fi oportunitatea unica ce apare doar o data in anii de studentie. Poate fi sansa de a combina experienta organizationala, entuziasmul si inovatia tinerilor si de a obtine ceva concret care va fi si implementat in viata reala. Ar putea fi mai mult decat un concurs. Este o competitie, dar in acelasi timp este o "scoala” pentru mai departe, un "altfel” de a invata si de a face lucruri impreuna.»
Tinerii care vor sa participe trebuie sa-si inregistreze echipele pe site-ul www.thegreatbusinesschallenge.ro. Pentru a dobandi mai multe informatii practice, participantilor li se va oferi un training intensiv in care vor invata cum se realizeaza un plan de afaceri, cum se promoveaza o idee de business si vor beneficia de insight-uri importante din partea unor profesionisti cu performante in domeniu.
The Great Business Challenge se afla la prima editie si se bucura in acest moment de participarea unor parteneri importanti din domeniul bancar, educational si al comunicarii precum BCR, Editura Tritonic, Business-Edu si platforma online www.comunicatedepresa.ro. Au fost stabilite parteneriate media cu Inspire Business si Income Magazine si s-au alaturat proiectului organizatii studentesti de renume precum VIP si AEGEE Bucuresti.
Facultatea de Management isi asuma rolul de a pregati tinerii in domeniul managerial si de a le dezvolta abilitatile antreprenoriale. In acest sens, pe langa programa de studii si desfasurarea concursului national The Great Business Challenge, facultatea deruleaza o serie de activitati si proiecte cu scopul de a populariza business-ul si educatia antreprenoriala in randul tinerilor, precum Ora de Management sau BizMasters.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut